HellandB Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg nytt lydkort til den bærbare pcen min, og trenger hjelp! - Skal ha et lydkort fra ca 500-1500 kroner - Brukes til gaming (cs), film, musikk - Kan være usb, firewire eller pcmcia - Uten ekstra strøm Hva bør jeg velge? Har sett på: Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio Notebook Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS Notebook Creative Sound Blaster X-Fi Xmod Erfaring/komentar? Endret 27. desember 2007 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Fant ut at pcen min ikke kunne ha Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio Notebook siden den ikke har express port. Derfor valgte jeg Creative Sound Blaster X-Fi Xmod, jeg bestillte på Netonnet.no. Håper det er en butikk jeg kan stole på og at produktet er like bra som sin omtale! Nå venter jeg bare spent på post! Endret 3. januar 2008 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det kortet er helt klart verdt sin pris i gull, når man ikke skal ha 5.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå