Ashaman Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har aldri vert borti ploykarbonat/lexan før, så aner ikke. Veit du hva frostsprayen er beregnet på da? Aner ikke hvordan den vil bli, men kanskje det går. Men må si det høres litt jalla ut da. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Har aldri vert borti ploykarbonat/lexan før, så aner ikke. Veit du hva frostsprayen er beregnet på da? Aner ikke hvordan den vil bli, men kanskje det går. Men må si det høres litt jalla ut da. Den er beregnet på å spraye på glass for å gi en frostet effekt står det. Lenke til kommentar
katet Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Clas Ohlson Vist ikkje Clasern-folka visste kor ein får tak i plexiglass i begrensa format, så vet eg Viss polycarbonat er mer motstandsdyktig mot riper og lingande og viss det er billigare vil eg ha nokre bitar av dette. Nokon som veit kest det er å få tak i ? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er stor forskjell på plexi og glass, men prøv på en uvandt bit. Når det gjelder Clasern og plexi så har de bare i maks 20x30cm (2 og 4mm) og noen litt mindre i 4, 6 og 8 mm. Har selv kjøpt all min pleksi der, men på senere modder kjøper jeg nok inn en stor plate tror jeg. Kjekkt å ha. Lenke til kommentar
katet Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er stor forskjell på plexi og glass, men prøv på en uvandt bit. Når det gjelder Clasern og plexi så har de bare i maks 20x30cm (2 og 4mm) og noen litt mindre i 4, 6 og 8 mm. Har selv kjøpt all min pleksi der, men på senere modder kjøper jeg nok inn en stor plate tror jeg. Kjekkt å ha. 300x200x2 mm 39,- 300x200x3 mm 49,- 200x150x4 mm 39,- 200x150x8 mm 59,- Ville bare rette litt på måla dine Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Så mye rett ut det der, men jeg VEIT jeg har en 300x200x4 og en 200x150x6. Kjøpt på Clasern i Porsgrunn. Lenke til kommentar
katet Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det skal ikkje eg seie noko på Har alder vore på Clas Ohlson i porsgrun. Fann berre måla på internett, link lengre opp. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er det no fremgang her nå da? Hadde vært gøy å se en update Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Er det no fremgang her nå da? Hadde vært gøy å se en update Beklager at det ikke skjer mye, kommentarer: Skole+jobb=lite fritid. Kan si at hw er oppgradert da. HK: Msi k8n sli-f CPU: 2.2ghz athlon 64 GPU: (På lån) Radeon HD3870 X2 Ram: 1.5gb Den brukes egentlig som server, men en venn av meg har solgt sin pc, og så låner hanna denne i mellomtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå