thomdag Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har AMD 4200 2.1 Ghz 2 gb ram 8800 gts og bZerk 500w. Bruker å få en del feil meldinger..! Har tenkt å bestille denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=315686 Burde jeg det ? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Bruker å få en del feil meldinger..! Hvilke meldinger får du og hvilke meldinger hadde du forventet at du skulle få? Lenke til kommentar
thomdag Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Bruker å få en del feil meldinger..! Hvilke meldinger får du og hvilke meldinger hadde du forventet at du skulle få? Feil i windows send feilmelding, jeg trudde ikke det var psu som gjorde det, men har lest litt rundt her og jeg tok vel feil? er det psu'n som gir disse feilmeldingenene ? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Bruker å få en del feil meldinger..! Hvilke meldinger får du og hvilke meldinger hadde du forventet at du skulle få? Feil i windows send feilmelding, jeg trudde ikke det var psu som gjorde det, men har lest litt rundt her og jeg tok vel feil? er det psu'n som gir disse feilmeldingenene ? Haha, det kan nok dessverre være hva som helst, til og med feil i programmer. Pass på at maskinen ikke er for varm, at grafikkort mottar nok strøm, at alt sitter som det skal. Noe spesielt program du får feilmelding i er det nok en programvarerelatert feil. 500 W skulle være mer enn nok for det oppsettet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå