Loggins Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er det noen som husker tiden da vi samlet på glansbilder? Jeg har sikkert 500 av dem fra 70 tallet og eldre - vet noen om steder hvor man kan diskutere og selge slike bilder? Siden jeg er 38 år gammel tenkte jeg at det var nok med samlingen - og kanskje kvitte meg med hele greia. Jeg finner ikke steder hvor slike ting diskuteres dog. Kunne vært ok å sjekke litt før jeg kvitter meg med hele samlingen. Hilsen Meg. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Åja, glansbilder! Har vel fire permer på loftet tenker jeg. Men mine er ikke så gamle som dina da. Men dine må da være verdt noe? Det er sikkert noen samlere som kan finne noen av dem verdifulle. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Selvfølgelig! Søsteren min samler fortsatt Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jepp, har en bok med glasbilder et eller annet sted. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ja, selvfølgelig husker jeg dem! Hadde en stor bok full av glansbilder. Jeg pleide å sitte og leke med dem. Husker ikke hvor boken er nå dog. Kanskje på tide å finne dem fram igjen? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ja. Husker det kjempe godt. Nå er ikke jeg akkuratt oppe i 30 årene. men husker det kon tilbake da jeg var liten. Har flere permer på loftet^-^ Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Har arvet 3/4 glansbildebøker av min mor og fylt et par på egenhånd... Ikke rart jeg ble homo.. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Er nok for ung til å vært skikkelig inn i glansbilder tiden men jeg husker at Klistremerker i klistremerke bok var sykt populært der jeg bodde, folk byttet klistremerkene sine, skrøt av de sjeldne de hadde og bruker alle uke pengene deres på klistremerker..ahh good times, good times. Endret 7. juli 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Selvsagt husker man glansbilder. Alle jentene i klassen på barneskolen samla jo på den driten der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå