Gå til innhold

Sidekick slide for bruk i Norge

Gilmek

Anbefalte innlegg

Jeg kom plutselig over telefonen Sidekick Slide fra T-mobile og lurte på om noen hadde noen erfaringer med denne? I motsetning til de andre Sidekick telefonene er denne internasjonal og skal fungere på det norske GSM 900 nettverket. Siden jeg ikke er verdens flinkeste til å vurdere telefoner lurte jeg på on noen hadde lyst til å se litt på den og gi meg en tilbakemelding om hva dere tror og synes, før jeg i det hele tatt vurdere å kjøpe den.

http://www.t-mobile.com/shop/phones/Detail...4b-ec2cc238a4a9

Takker og bukker for all tilbakemelding=)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Har sidekick slide selv og er veldig fornøyd... enste er at den er ikke international før du har låst den opp... koster ca 250 kr ekstra. har ikke helt funnet ut hvordan man får gjort slik at man får motatt mms.. men er ikke noe jeg savner...

Er interisert i å selge min.. hvis du er interisert

Lenke til kommentar
Har sidekick slide selv og er veldig fornøyd... enste er at den er ikke international før du har låst den opp... koster ca 250 kr ekstra. har ikke helt funnet ut hvordan man får gjort slik at man får motatt mms.. men er ikke noe jeg savner...

Er interisert i å selge min.. hvis du er interisert

Hei!

Jeg er veldig interessert i å kjøpe sidekicken din hvis du ikke har solgt den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...