KirurgeN Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Heisann. Når jeg prøver å pakke ut filmer i winrar så får jeg alltid en feilmelding: f.eks: D:\Downloads\Movies\ok..r05: Cannot modify volume Vet noen hva jeg kan gjøre med dette? Det er en annen ting som irriterer meg litt, når jeg surfer på nettet o.l. eller bare trykker rundt så popper programmet NTI CD & DVD maker 7. Hvordan får jeg dette til å stoppe? Takk på forhånd Endret 27. desember 2007 av KirurgeN Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Les retningslinjer for forumet før du spør om og pakke opp nedlastede filmer. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Det er ikke gitt at filmene er ulovlige selv om de er pakket inn i WinRar Chevelle, han sier ingenting om at de er lastet ned. Til spm ditt, det er veldig sjeldent noe feil med winrar, sjekk heller feilmeldingen etter om noen av filene kan være korrupte. Til det andre spm, du kan sikkert hundre NTI fra å starte opp, gå til startmenyen og skriv msconfig ok trykk ok. Så går du til fanen Oppstart og fjerner krysset på NTI CD/DVD Maker. P.s Så ikke først filnavnet til filmfila hans, den er nok antagelig lastet ned ulovlig ja :-) Endret 27. desember 2007 av pmarius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå