Stigma Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hei, Kjenenr noe til en nettbutikk i norge som selger taijo yuden plater? Skal brukes til xbox360 backups, så jeg vil gjerne ha det beste så seg slipper å tenke på kvalitetsproblemer. Jeg vet det er flere små spesialiserte selgere der ute som selger slike plater for "kjennere" som vil ha det beste, ofte også til rimelige priser i forhold til vanlige hardware butikker. Kan noen hjelpe? -Stigma Endret 27. desember 2007 av Stigma Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 norwaydisc.no har vel garanterte Taiyo Yuden plater. Forøvrig har jeg aldri hatt problemer med Verbatim plater, xbox360 eller annet. Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei, Kjenenr noe til en nettbutikk i norge som selger taijo yuden plater? Skal brukes til xbox360 backups, så jeg vil gjerne ha det beste så seg slipper å tenke på kvalitetsproblemer. Jeg vet det er flere små spesialiserte selgere der ute som selger slike plater for "kjennere" som vil ha det beste, ofte også til rimelige priser i forhold til vanlige hardware butikker. Kan noen hjelpe? -Stigma Taiyo Yuden har ikke double layer som brukes til backup av xbox360, de produserer bare dual layer som er dvd-r. Det må brukes dvd+r double layer for dette og da er det vel verbatim som er eneste som er brukbart og det finner du billigst her http://www.dvdink.no/estore/default.asp og de selger også Taiyo Yuden. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 takk jd10, dette var den konklusjonen jeg kom til selv for et par minutter siden. Jeg bestille noen Verbatim plater nettop nå. Takk for informasjonen -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå