Gå til innhold

Nettbutikk som selger Taiyo Yuden plater?

Stigma

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjenenr noe til en nettbutikk i norge som selger taijo yuden plater? Skal brukes til xbox360 backups, så jeg vil gjerne ha det beste så seg slipper å tenke på kvalitetsproblemer.

Jeg vet det er flere små spesialiserte selgere der ute som selger slike plater for "kjennere" som vil ha det beste, ofte også til rimelige priser i forhold til vanlige hardware butikker.

Kan noen hjelpe?

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Kjenenr noe til en nettbutikk i norge som selger taijo yuden plater? Skal brukes til xbox360 backups, så jeg vil gjerne ha det beste så seg slipper å tenke på kvalitetsproblemer.

Jeg vet det er flere små spesialiserte selgere der ute som selger slike plater for "kjennere" som vil ha det beste, ofte også til rimelige priser i forhold til vanlige hardware butikker.

Kan noen hjelpe?

-Stigma

Taiyo Yuden har ikke double layer som brukes til backup av xbox360, de produserer bare dual layer som er dvd-r.

Det må brukes dvd+r double layer for dette og da er det vel verbatim som er eneste som er brukbart og det finner du billigst her http://www.dvdink.no/estore/default.asp og de selger også Taiyo Yuden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...