[muffin] Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har problemer med å koble meg på irc. Har aldri hatt problemer med det før, men etter at jeg fikk flyttet adsl abboet mitt, klarer jeg ikke koble meg på noen servere Er det noen som kan forklare meg hva som gjør det ?? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hva kommer opp da? ingenting? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du har ikke en flammevegg eller noe som sperrer port 113? (Tror det skal funke uansett, men kan ta laang tid hvis den er stengt) Evt. om andre porter er stengt? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hvilken leverandør har du byttet til? Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Det eneste som skjer er at prøver å connecte, men timer ut, eller jeg får "unable to connect...retry". bruker zonealarm, men virker ikke uten den på heller. Har ikke skiftet leverandør, har samme som før (tiscali). btw: kommer til å skifte leverandør fort som f*** det øyeblikket bindingstiden er ute.. Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 [22:50] *** Connecting to port 6666 of server irc.homelien.no [22:55] *** Connection to irc.homelien.no failed. dette er det som kommer opp :-? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Kommer heller ikke på (m)irc, men det er pga win xp firewall, hvordan tuner jeg mirc til så det går bra uten å tune firewallen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå