ecko Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 "Score over 50,000 points in the Campaign meta-game on the sixth mission." http://www.xbox360achievements.org/achieve....php?gameID=274 hvordan scorer man der? er jeg helt idiot og har oversett noe svært nå? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Sett på 4 sculls (husker ikke hvem jeg brukte), ha på normal og vær så kjapp som mulig Lenke til kommentar
ecko Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Sett på 4 sculls (husker ikke hvem jeg brukte), ha på normal og vær så kjapp som mulig sett på 4 sculls? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Du må gå inn på "Campaign" og så trykker du på X. Da får du opp en liste over skulls, og en knapp der det står "Campaign scoring: Off/On". For å få skulls må du finne dem i campaign. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Du må gå inn på "Campaign" og så trykker du på X. Da får du opp en liste over skulls, og en knapp der det står "Campaign scoring: Off/On". For å få skulls må du finne dem i campaign. står poengene noe sted da? finnes det en bra lista over skullsene? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 står poengene noe sted da? finnes det en bra lista over skullsene? Ja. Youtube. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 eller kjøp den offisielle guiden, der står det meste Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 4 bare? Ta på nesten alle bortsett fra Iron , Blind og 2 andre dritt skulls så er du klar 2 personer anbefales Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ta på så mye du orker, men husk at om du dør så mister du mange poeng. Det går også an å ta legendary med færre sculls, det var da jeg klarte det. Hvis du spiller med flere må du også huske på at det er kun den som skyter det avgjørende skuddet og dreper en type som får poengene. Stucks og andre spesielle ting slikt får du mer poeng for enn "vanlige" kills. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 skytt i hodet med sniper, br eller magnum bruk nidler eller plasma kula (overcharge plasma pistolen (grønn)) deretter headshot stucka med grannater Lenke til kommentar
pompews Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bare drep så mange monster så mulig og ha på normal + 2 skulls. de jeg brukte var: Øhh.. den som fjerner radaren og den som gir fiendene nye drakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå