Gå til innhold

Netbutikk som selger Verbatim dual-layer billig?

Stigma

Anbefalte innlegg

Hey,

Kan noen annbefale meg en enttbutikk som selger dual-layer Verbatim til en god pris? Dvs. plater egnet for 360 backups. Jeg vet at det er en del nettbutikker som selger plater spesifikt for en god del lavere priser enn det som de vanlige typiske hardware butikkene gjør, men jeg har mistet oversikt. Jeg håper noen her kan komme med et forslag :)

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle aller helst hatt taijo yuden plater så jeg slipper å tenke på dårlige kvalitet og feilbrenninger.

Det nærmeste jeg har funnet hittil er

http://www.dvdink.no/estore/visinnhold.asp...id=1&side=1

men det står ikke om det er taijo yuden eller ikke. disse er ihvertfall verbatim for ca 17kr stykken, men jeg vet det er flere butikker der ute som spesifikt selger taijo yuden plater rimelig også, for "kjennere" som vil ha det beste.

Problemet er at de er ikke alltid så lett å finne på søkemotorer osv. for det er små selgere.

-Stigma

Lenke til kommentar
Skulle aller helst hatt taijo yuden plater så jeg slipper å tenke på dårlige kvalitet og feilbrenninger.

Det nærmeste jeg har funnet hittil er

http://www.dvdink.no/estore/visinnhold.asp...id=1&side=1

men det står ikke om det er taijo yuden eller ikke. disse er ihvertfall verbatim for ca 17kr stykken, men jeg vet det er flere butikker der ute som spesifikt selger taijo yuden plater rimelig også, for "kjennere" som vil ha det beste.

Problemet er at de er ikke alltid så lett å finne på søkemotorer osv. for det er små selgere.

-Stigma

Svarte deg i lagringsmedia også Taiyo Yuden lager bare dual layer som er dvd-r mens på xbox brukes dvd+r double layer.

Verbatim er den beste platen der.

Lenke til kommentar

Clas Ohlson selger dual layer :wow:

De heter Traxdata(eller Ritek om du vil) og egner seg godt til backups :)

Jeg bruker de til mine backups, og jeg har ikke hatt en eneste feilbrenning til nå :) Jeg brenner med en Pioneer 111d.

129 for 5 stk = 25 kroner stykket.

Hva er Taijo Yuden?

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg kun Dvdink.no som forhandler for DL plater. Dette grunnet meget god kundebehandling, rask ekspedering og at de faktisk har peiling på hva de driver med (som bl.a. Taiyo Yuden platene tyder på)

Hjemme bruker jeg KUN verbatim sine DL plater for backups og kan ikke uttale meg on Trax/Ritek, men 20 verbatim plater koster 339,- hos dvdink.no som gir en pris på 16,95 kr pr dvdplate. Slår Claes ikke sant? :)

Edit: Kjøpte fra wesellcd.no for en stund tilbake, gode priser men sidene deres kommer ikke opp igjen før 2008 (utifra hjemmesiden)

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Her var det mye feil...

toll er kun på varer over 1000,-

Varer som er tollbelagt, blir pålagt toll om varen er dyrere enn 200kr. Fri-grensen for toll er den samme som ved moms.

tollvesnet regner totale inkliudert frakt på den 200kr grensen så hvis det inkludert frakt er over 200 så kommer moms på

Grensen på 200kr gjelder kun varen. Om varen har en verdi under 200kr spiller det ingen rolle hva frakten er på. Om verdien på varen f.eks. er 199kr og frakten er på 50kr, er det fremdeles under 200kr grensen og fritatt for moms og toll.

Er varens verdi over 200kr, blir den pålagt moms og toll. Momsen regnes da fra både varens verdi og frakten tilsammen, så om varen er 201kr og frakten er 50kr, blir det moms av 251kr.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...