covah Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Søstra mi har en eldre P4 2,6Ghz maskin med APG, problemet er bare at det bare er plass til et low-profile kort i den. Det beste AGPlow-profile kortet jeg finner er et GeForce 6200A (som jo ikke er så mye å rope hurra for). Det er derimot plass til vanlige PCI kort og jeg har funnet et ATI 2400 PRO kort som passer. Hun bruker for det meste PCen standard windows greier, filmavspilling osv, men har kjøpt et spill til sønnen sin som krever litt mer enn det Matrox G400 kortet hun har i maskinen idag (hun er altså langtfra noen stor gamer). Er det noen som har noen formeninger om hvilke av disse som vil passe best for henne? Gir et AGP nVidia 6200A mer ytelse enn et PCI ATI2400 pro kort? Eller som kanskje vet om noen kraftigere AGP low profile kort? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Dette tror jeg er noe av det bedre du får for PCI. X1550 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334929 Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Som jeg skrev er det plass til vanlige PCI kort, det er bare AGP slot'en som krever low-profile. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ser du skriver det, men det kortet han linket til er faktisk det beste du får tak i med grensesnitt PCI, mm du leter litt mer enn det jeg gadd. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Ser du skriver det, men det kortet han linket til er faktisk det beste du får tak i med grensesnitt PCI, mm du leter litt mer enn det jeg gadd. Jepp fant den linken fra deg gjennom 'Dell Dimension 3100' tråden. Endret 27. desember 2007 av OcMax Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ser du skriver det, men det kortet han linket til er faktisk det beste du får tak i med grensesnitt PCI, mm du leter litt mer enn det jeg gadd. Jepp fant den linken fra deg gjennom 'Dell Dimension 3100' tråden. ....Ja stemmer det gitt når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Ok, men er det noen som vet hvor stor ytelsesforskjellen er mellom et dårlig AGP kort og et halvdårlig PCI kort? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tror nok du må linke til to like kort for å se forskjellen. Er litt for vanskelig å si sånn uten videre. Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 De er linket til i den første posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå