Anders Moen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hei Skal installere Joomla nå Først går jeg i configuration.php, og skriver inn riktig path(/sti) til der Joomla! ligger. Så skriver jeg inn host og sånn der, for ellers får jeg bare feilmelding om at det er feil på siden og at den ikke can connecte Så gjør jeg det. Da får jeg beskjed om at jeg bør slette mappa installation, som aldri har blitt brukt... Hva gjør jeg feil? Nå renamet jeg installation til installation2, og da får jeg bare denne beskjeden: ----- Template File Not Found! Looking for template: ----- og ikke noe mer :s Edit: Endring av tittel Endret 27. desember 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 høres for meg ut som det er en feil med din connection enten til a) mysql eller b) path to joomla. Får du opp startbildet til Joomla da? Vanligvis vil du få melding om å slette installation mappa (tror jeg, husker ikke navnet) etter du har kjørt gjennom alle stegene som skal til for å sette opp Joomla. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Vel, begge de er riktige nå... Men jeg renama installation2 tilbake til installation, og configuration.php tilbake til configuration.php-dist og gikk til installation, så funka det Tror iallfall ikke at jeg gjorde noe mer enn det? Det funker i alle fall nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå