Thomas. Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Bare lurer på om hva dere synes om siden min ?: http://support-u.110mb.com/ Hva kunne vært bedre ? Har dere noen gode php-scripts man kan få bruk for ? Endret 28. desember 2007 av php_user Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det finnes et eget forum for websidekritikk. Tror for øvrig du ødela IE-støtte ved siste endring. Mener jeg var innom en tur med IE/Opera/FF tidligere i kveld, men nå har du en ufin bug i IE. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Faen ta IE... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Som sagt, det fungerte perfekt. Du ødela det. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Jaja, når som ca skjedde det ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ved siste endring, sa han. Men na virker det ihvertfall ikke Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Joda, nå funker det. I alle nettlesere også - Hvert fall firefox, ie, opera. Endret 27. desember 2007 av php_user Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Ikke heeeelt gyldig XHTML da Dog, du sender det jo ut som text/html så det er jo ikke "så" farlig. Endret 27. desember 2007 av Ernie Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 65 Errors Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ville bare rette opp noen skrivefeil. Vet det blir pirkete, men det blir så mye penere når man skriver riktig:) Du kan jo søke på kvasir, vis du venter på at det blir litt underholdning: hvis skrives med h Og overskriften har blog med en g, skrives det kanskje med en g på engelsk? Vet ikke, men det er ihvertfall med to g'er på norsk. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Siden er nå oppdatert! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg synes gråfargen du har på menyen blir litt for vanskelig å lese i forhold til bakgrunnen. Litt mer kontraster hadde gjort seg. Den hvite footeren passa heller ikke så godt inn. Usikker på om jeg likte den svarte rammen rundt teksten og. Teksten bør vel kanskje stå på linje med menyen? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det første jeg reagerer på, er menyen. Den var rett og slett vanskelig å lese, og den hvite bakgrunnsfargen i drop-down'en...vel, den var rett og slett for kraftig sånn. var ikke noe godt for øynene mine dessverre Selve siden ble også litt for sånn mørk når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Synes gråfargen i menyen var litt for mørk kanskje, greide ikke halt å lese den. Btw. "for å vise denne siden" ikke "til å vise denne siden" (øverst) Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 - Menyen er liten og trekker ikke oppmerksomhet, og den dropdown menyen skjærer alt for mye (den kan du "droppe".. hehe) - et ellers grå og trist layout med null forståelse for typografi og whitespace (http://support-u.110mb.com/?y=gb er GYYYYYSSSELIG) Spm. Hvorfor forsvinner den sorte linjen på den hvite footer'n? - Photoshop default effect settings - Photoshop default shapes Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 De som syntes drop down menyen ikke var noe fin, ta en titt nå og si hva dere synes nå. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nå er i hvert fall hele siden for mørk. Få ting litt lysere. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Greit det men er headern for mørk også ? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Headeren kan fungere, hvis resten blir bedre. Du får nesten bare prøve. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Om siden ikke var ødelagt fra begynnelsen, så er den i alle fall det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå