polarpuma Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei, fett forum dere har her. Måtte bare bli medlem Jeg har kjøpt meg en ps2 til jul (den lille flate versjonen). Jeg husker fra min tid som gamer på pc at jeg spillte online med Need For Speed Underground, også mot folk som brukte PS2 (tror jeg i hvertfall) Jeg har nå kjøpt meg det nye Need For Speed ProStreet, og lurer på om det er mulig å spille dette spillet online med PS2? Ser at det er en slot for internettkabel på playstation, så den må vel kunne kobbles opp på nettet? Hvis ikke dette spillet kan brukes online (noe som jo i så fall er hinsides hehe), kan dere anbefale andre bilspill som kan spilles online med ps2? Kom gjerne med forslag om andre typer spill... På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 først må du sjekke om NFS støtter online, dette står på coveret. egentlig ganske rett frem detta. prøv å koble opp mopt nettet så finner du det sikkert ut =) anbefaler deg FF11 for online. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg spilte NFS online med min PS2, men det var den gode gamle (ikke slim versionen). Der hadde jeg kjøpt et nettverksadapter som er beregnet for PS2, og det gikk fint. Ville vært rart hvis det ikke er støttet for online gaming.. Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 hvor fikk du kjøpt nettverksadapter til ps2? har ikke funnet det noe sted Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Elkjøp har/hadde det, var der jeg kjøpte det ihvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå