roadflash Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg driver et forum som har bruker phpbb. Vil etter hvert gå over til vbulletin for å få et proffere forum. Det jeg lurer på er om det er mulig å dra med seg alle medlemmer over til vbulletin, uten at alle må registrere seg på nytt? Er ny på dette området, derfor stiller jeg et spørsmål som muligens høres helt fjernt ut Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 det er helt sikkert mulig. du må hente ut medlemsinformasjon fra databasen til phpbb, konvertere dette til å passe med vbulletin og sette det inn i den nye databasen. dersom forumene bruker ulike metoder for å lagre passord, må du enten gjøre om i koden til forumet, eller dele ut nytt passord til alle brukerene. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Buy vBulletin and you can download a phpbb to vBulletin converter for free from the Member's Area. phpbb to vbulletin @ google Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå