Bjerknez Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hehe.. jada.. er ikke det tråden handler om Ivri det skal du ha.. Beklager om jeg tente noen plugger, du bare var så ivri.. Ville bare bevise at jeg ikke sitter her og pusher produkter på noen sån helt uten videre Derfor så ville jeg bare bevise at jeg faktisk kjøper de selv.... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Man er lang over gjennomsnittlig ivrig når man bruker 3240 kroner på voks og diverse glansprodukter. Jeg tviler ikke på at produktene gir fint resultat, men jeg er nokså sikker på at prisene er oppjustert for å gi en illusjon av "eksklusivitet", for de var ganske stive! Eksempelvis kan jeg trekke en parallell til bilstereoverden. På et kjent bilradiofirma skulle de ha 700 kroner for en spesifikk del til radioen min. Eksakt samme del fikk jeg for en snau hundrelapp på Bilextra. Det blir noe ala det samme som her, mistenker jeg (synser jeg ). Forsvarer resultatet prisen? Endret 10. januar 2008 av Olsenhower Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Man er lang over gjennomsnittlig ivrig når man bruker 3240 kroner på voks og diverse glansprodukter.Jeg tviler ikke på at produktene gir fint resultat, men jeg er nokså sikker på at prisene er oppjustert for å gi en illusjon av "eksklusivitet", for de var ganske stive! Eksempelvis kan jeg trekke en parallell til bilstereoverden. På et kjent bilradiofirma skulle de ha 700 kroner for en spesifikk del til radioen min. Eksakt samme del fikk jeg for en snau hundrelapp på Bilextra. Det blir noe ala det samme som her, mistenker jeg (synser jeg ). Forsvarer resultatet prisen? JA! Jeg er nok langt over middels interisert Det som alltid har irritert meg (tidligere.. før jeg ble bitt av basillen) er at jeg liksom alltid har manglet noe for å shine opp bilen. Da bar det gjerne ned på Statoil, for å kjøpe det jeg manglet. Jeg husker også at jeg brukte Ajax og Zalo i en skitten bøtte når jeg vasket bilen. Jeg trodde også at den dyreste voksen på benser'n var det råeste (siden Turtle jo er ett kjent merke) Når alt var ferdig (trodde jeg) så var fortsatt listene på bilen matte og den dashbord sprayen jeg kjøpte på Statoil ødela hele nybilfinnishen, da den gjorde dashbordet skinnende blankt (jeg ville ha det orginalt og matt) Ikke nopk med det, men det luktet jo gammel sur wounderbaum av dritten! Lukten forsvant jo ikke heller før leeenge etterpå. Voksen jeg kjøpte var bare klin, og hvit guffe la seg bak lister og andre steder. Vanskelig og påføre og vanskelig/klinete og fjerne. Jeg brukte også Polergarn som jeg kjøpte på Statoil den gangen. Herregud... det var jo polergarn overalt når jeg var ferdig. Rester med polergarn hang rundt bilen med voksrester på. NEI! Har man råd til å kjøpe seg en splitter ny bil, så bør man også ta seg råd til og ta vare på den, ved å kjøpe skikkelige produkter. Dessuten så er det ikke så veeeldig mye dyrere heller... Men den gangen, så trodde jeg at det var det som måtte til for og få bilen sin blank og fin... for det ble den jo. Men når jeg tenker tilbake.. så må jeg nesten le av det hele. Nå er det Microfiber/Carnuba Wax og skikkelige produkter som gjelder. Endret 10. januar 2008 av GigaFlow Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Ja jeg er enig i det. Er man bitt av basillen så er det ikke lett å la være Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det skal jeg love deg hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå