audifreek Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 heisan. nå har jeg prøvd det meste innenfor poleringsprodukter. men jeg satt å leste et blad om biler for en stund siden, der så jeg at de hadde sånne utstillings pollish til en vannittig pris, men jeg er ikke kar om å huske hva det var for et produkt. kunne godt tenke meg å prøve noe sånnt som de stor gutta bruker. vil ha sinnsyk glans i bilen min. noen som vet hva disse produkter evt heter, det er sikkert flere typer av dette, men noen innspill hadde vært fint, så finner jeg sikkert tilbake til det jeg kom over. takker for evt svar. fortsatt gledelig jul til dere alle sammen Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Meguiars, Pinnacle, Menzerna, Duragloss+++ Farge på bilen din? Ta logg inn på http://www.detailersclub.no/forum/ Der får du nok gode kvalifiserte svar. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 heisan. farge på bilen er delfin/koksgrå metallic Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Med grå lakk under, vil ikke klarlakken gjengi så mye glans som f.eks svart vil gjøre. Menzerna 106 Nano Polish gir utrolig god glans, samtidig som den også har litt grovhet i seg. For å få den skarpe glansen, hadde jeg lagt Klasse Sealant over. Skal du ha ekstrem glans ville jeg ikke ha voks over, for jeg føler at voks "roer" det hele ned litt. Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 kan ha på foreks Meguiars NXT voks og la det herde i 24t for å ha på pinnacle liquid souvran. Da har får du gasnke ba glans i bilen og du har voks på. Uansett du kan legge noe oppå voksen etter 24t da den er litt herdet. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 ok, takker for svar. meguirs, er det den med carnuba voks?? har prøvd noe meguiers tdligere, men dat var vel bare polish tror jeg, ble ikke så jævlig bra det. men du mener at jeg kan legge evt ny polish over voks? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Du kan ikke legge polish over voks. Da fjerner du voksen. Meguiar's NXT er ikke carnuba. Det er en syntetisk polymer voks med litt rens. Et såkalt All-In-One produkt. Hvis det er Meguiar's Deep Crystal Step 2 du har prøvd, er ikke det akkurat noe wow-produkt. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 jepp det er riktig at jeg har prøvd Meguiar's Deep Crystal Step 2. det er også riktig at jeg ikke ble over lykkelig av det resultatet. men jeg fikk lest litt på den andre tråden som ligger her ang bilpleie. jeg har nå bestilt Pinnacle XMT 360 og Pinnacle Signature Series II Carnauba Paste Wax håper dette er noe som funker greit. lei av å måtte polere bilen hver 14 dag Lenke til kommentar
whocares Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei! Regga meg akkurat nå da jeg tror jeg vet hva dette er og følte jeg måtte svare på denne. Det er garantert Swissvax du mener. Har en onkel som fikk dette til bursdagen sin før jul, han er kjempepirk og var litt skeptisk men er helt frelst! Det var dyrt, men resultatet skal være veldig bra og produktene er visst utrolig drøye. Nå er han på fattern for å overtale han om å kjøpe. Hehe... Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er selv fornøyd med Meg's NXT Tech Wax, men er samtidig SYKT fornøyd med Pinnacle Liquid Souveran...Har dog svart bil der Souveran funker best:) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har bare en ting å si til deg... hvis du er ute etter topp produkter (hvis man ikke skal ta hensyn til pris) www.swisswax.no Gå for master Collection med Mysteri Wax. Hvis du ikke vil gi fullt så mye penger for produkter, samt at du vil ha noe som faktisk neeeesten er like bra, så går du får enten Pinnacle eller Chemical Guys. Ta en titt på www.scandicshine.no Alt som selges der er topp produkter som du umulig blir missfornøyd med. Meguiars NXT Wax er en bra wax, men ikke hvis du skal ha noe de "store gutta" bruker. Kjøpe en Wax med mye Carnuba for høy glans. Men husk også og kjøpe Claybars og skikkelig såpe. Ingen bil blir blank, hvis man ikke gjør jobben skikkelig fra bunnen av Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Takker Jeg har som sagt fått tak i noe pinacle produkter som jeg nevnte i en tidligere post her. men har ikke fått prøvd de enda. det snør som f her, men det kommer vel en dag snart som man kan utnytte til litt polering. håper det blir som forventet. Ja jeg tittet på svisswax, men syntes det var litt for stiv pris. men nå er ikke jeg noen spesialist på dette området, handlet bare etter innspill her. takker for alle svar, det har hjulpet meg mye Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er enig med deg at Swisswax er litt dyrt. Men prøv ut Chemical Guys også! Flotte saker Fullt på høyde med og kanskje bedre enn Pinnacle på noen områder. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 åja. trodde nesten at pinacle var nest best etter svisswax, men nå kan det jo fort hende at jeg har lest feil, eller oppfattet feil da, fort gjort i en port, hivs dama har lyst og gutten kan hehe (spøk) men det skader jo ikke å prøve noe annet etter dette kjøpet heller Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 åja.trodde nesten at pinacle var nest best etter svisswax, men nå kan det jo fort hende at jeg har lest feil, eller oppfattet feil da, fort gjort i en port, hivs dama har lyst og gutten kan hehe (spøk) men det skader jo ikke å prøve noe annet etter dette kjøpet heller Det er ikke ett spesielt merke som er bedre enn noe annet. Pinnacle har mye bra, og man gjør sjelden feil med å holde seg til Pinnacle... men man kan ikke direkte si at Pinnacle er det merker som er best etter swisswax. Det kommer helt an på hva slags produkter man snakker om. Man må nesten bare lese litt rundt på nett, og eller prøve ut diverse produkter først. Men Chemical Guys har jeg skikkelig tro på! Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Men Chemical Guys har jeg skikkelig tro på! Har du hørt eller prøvd? Høres nesten ut som du driver å pusher produktene for noen. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Men Chemical Guys har jeg skikkelig tro på! Har du hørt eller prøvd? Høres nesten ut som du driver å pusher produktene for noen. Jeg pusher ikke produkter for noen jeg... Jeg har tydelig sagt i fra at dette er noe jeg har fra MYE resarch blandt utenlandske bilentusiast-forum og via mail til forhandlere og bilpleiere. Jeg kommer selv til og legge inn en ganske stor ordre hvor Chemical Guys blir det meste av innholdet. Jeg vet det kan høres ut som om jeg pusher produktene for noen.. men det finnes ikke så mange norske sider på nett som selger slike produkter og har det utvalget som scandicshine.no. Derfor så blir denne butikken nevnt. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Bare sån så dere ikke tror jeg pusher produkter.. så kan jeg her vise dere min bestilling hos Scandicshine.no: I tillegg til disse varene så kommer: Ultra plush microfiber towel: Chemical Guys Leather Scent: Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Her er bilde av den siste bestillingen min: Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hehe.. jada.. er ikke det tråden handler om Ivri det skal du ha.. Beklager om jeg tente noen plugger, du bare var så ivri.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå