Gå til innhold

Vil denne PC-en klare CoD4, CS:S osv bra på en 22" skjerm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jo alt på lager viss du tar systemet mitt.

Bestill alt og sett sammen selv,så slipper du og vente at komplett skal gjøre det.

Da kan du ha det rimlig raskt.

Det er mange bra guider til dette,ellers så får du alltid hjelp her.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

det må nok dessverre bli ferdigbygd og sendt

er bare 14 år og har IKKE PEILING, har ikke rørt ett skjermkort engang!

og kjenner absolutt ingen som kan hjelpe, faren min er så noob at han påstår at et GeForce 7100 GS passer perfekt til Crysis (flau) :blush:

Lenke til kommentar

Jeg var også TOTALT n00b på maskinbygging, men jeg kjøpte meg et antistatisk armband på Komplett, dro inn på HW.no, gikk på guider å fant en guide til ALT!

eneste som var litt vanskelig for en n00b som meg var å sette på plass kabler til På/Resetknapp å viftestyringa som er innebygd i det kabinettet som SNIPPSAT har lagt ut (ja, har samme).

Det er kjempemorro når man får det til også:)

å her på HW er ALLE så hjelpsomme atte!:)

GO FOR IT!

Lenke til kommentar

har ikke lest alle svarene her, men mitt generelle råd er intel e6750, 6400ram, 4gig av dem, 8800gt 512mb-skjermkort og et p35 hovedkort.

og en cpu-kjøler, så klokker du den enkelt til 3,2ghz, om ikke 3,5... fine saker det

og husk en fornuftig strømforsyning. mist 500w er min favoritt for tiden

Lenke til kommentar
OG ja, det vil kunne spille cod4 pga 8800 gt kortet som sitter i, og kun 8800 gts og 8800 ultra knuser det kortet. dvs et veldig bra kort som driver dette lett.. :)

Off-topic: 8800 gts knuser ikke gt, det er kun ltt bedre ytelse som ikke er verdt de ekstra hundrelappene engang etter min mening.

Angående bygging selv hadde du sikkert klart det helt fint. :) Da jeg bygde min pc i begynnelsen av desember var det mest avanserte jeg hadde gjort å sette inn ett trådløstnettverkskort, altså omtrent ikke peiling. Hvis du følger bruksanvisningene går det helt sikkert bra, det eneste som er litt tidskrevende er å finne ut hvor alle ledningene som skal inni hovedkortet skal. :p Pcen ser veldig fin ut, men jeg ville valgt intel cpu istede for AMD.

Lenke til kommentar

Ja, det skjermkortet fungerer veldig bra til BF, det samma med prosessoren.

HD 3870 har litt lavere ytelse enn 8800 GT, men er fortsatt MASSE ytelse for pengene.

Pass på, skal du ha Vista så får du ikke kjørt BF 2 ;)

SuXz0r

Endret av SuXz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...