Gå til innhold

Vil denne PC-en klare CoD4, CS:S osv bra på en 22" skjerm?

Anbefalte innlegg

Delene er følgende:

Cooler Master Centurion 534, Sort, Aluminium Front (Uten Strømforsyning)

MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI,ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2,Firew,2xPCI-Ex16

NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W, 120mm Fan, 12-17dBA, 4xSATA, 2xPCI-E, 20/24pin

AMD Athlon 64 X2 6400+ Black Edition 3.2GHz Socket AM2, 2MB, BOXED

Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB Kit w/two matched Value Select 1024MB

Gainward GeForce 8800GT 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 650+/1900Mhz+, "GS"

Samsung SpinPoint T166 250GB SATA2 8MB 7200RPM

Microsoft Windows Vista Home Premium Norsk Komplett, kun til PC produksjon

alt er fra komplett.no

pris: 8286,-

Passer alle delene sammen? Har jeg nok PSU? Vil denne klare CoD4, CS:S, BF2 på høye settings?

Og vil den klare å spille på en 22 skjerm??

Og en ting til: Har komplett lange leveringstider? siden det står helt nederst der:

Foreløpig sendingsdato for systemet: 2008-01-19

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja.. BF2 tar den med glans, hvis du snakker om å kjøre den på fult.. men COD4 maby 1 eller 2 gig til... for det er jo vista krever litt mere enn XP ;) men denne pc`en ser ganske bra ut takler dagens spill iaffal "kanskje ikke crysis på fult da:P men hvem gjør det"

Lenke til kommentar

Hvor er hovedkortet ? har du det fra før av eller ? :p

og selv om det litt ot, hvorfor AMD ? intel er jo så SYKT mye bedre enn amd på alle mulige tenkelige måter..

Komplett bruker ikke tid, men det skyldes som regel varer som ikke er på lager. Helt sikkert Geforce 8800 gt kortet ;)

OG ja, det vil kunne spille cod4 pga 8800 gt kortet som sitter i, og kun 8800 gts og 8800 ultra knuser det kortet. dvs et veldig bra kort som driver dette lett.. :)

Lenke til kommentar

okey! så Vista krever litt mer en XP?

jeg er egentlig litt skeptisk til Vista men det er jo nyere, og vil jo bli bedre. eller?

og passer alt sammen? og noen som vet om komplett har lange leveringstider nå som det er romjul?

det stod: Foreløpig sendingsdato for systemet: 2008-01-19 betyr det at den ikke kommer før 19 januar? :O

ops glemte hovedkortet er: MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI,ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2,Firew,2xPCI-Ex16

Lenke til kommentar
ok, så kanskje jeg burde gå for XP da?

kommer nyere spill til å bare støtte Vista? eller også XP?

og det med kompletts leverings tid? bruker de lang tid?

er det bare deler eller er det en pc som komplett bygger? er alle delene på lager? og jeg trur de begynner å sende ting senere idag (?)

Endret av Extremetel
Lenke til kommentar
ok så det vil si at hvis jeg bestiller delene nå. så blir ikke systemet sendt før 19 januar? :ohmy:

dægern! orker ikke vente så sinnsykt lenge. kan ikke smøre meg med så mye tålmodighet

hvor står det?

Endret av Extremetel
Lenke til kommentar
jaja alt passer.. ville tru det, men om det vista greiene.. så krever den ganske mye ja... pga alle efektene osv osv.. alltid på REQUIRED så står det 1gig XP 2Gig vista... hvis du skjønner ;)

Har like mange fps på vista som xp jeg i CoD4 å CS:S. Så det argumentet må du nesten bevise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...