Gå til innhold

Bytte Koss UR-40. Erstatte med nye.

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke så mye hodetelefoner, men etter at portapro ble ødelagt:

Kjøpte akkurat Koss UR-40 etter anbefaling fra fyren på Spaceworld. Han sier de isolerer helt og er helt ekstremt fet kvalitet. De isolerer ikke en dritt etter min mening, og kvaliteten er ganske tam. Ikke noe særlig god dynamikk. Så jeg tenker å bytte dem inn og heller kjøpe noen andre.

Problemet er at Spaceworld ikke selger så mye bra, men bare koss og skullcandy og diverse andre. Derfor lurer jeg på om det er mulig å få igjen pengene, eller er det helt umulig. Trenger noen lure tips. De ble kjøpt i butikken og kvitteringa har jeg.

Jeg har kikka på forskjellige av AKG og prøvde noen på en butikk jeg var på og de var jævlig godt isolerte og kvaliteten var god. Tror det var K414P elns ...

Hva tror dere om byttingen?

Eventuelt hva slags nye skal jeg kjøpe? Fikk litt lyst på AKG.

-Lukkede

-Maks 600,-

-Komfortable

-God kvalitet. Jeg er litt kresen.

-Kjent merke som f.eks. Sennheiser, eller AKG. Helst ikke Koss, pga dårlig erfaring.

-Må takle en del forskjellig musikk, men mest metall og rock.

Tusen hjertelig takk :)

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Jeg aner ikke så mye hodetelefoner, men etter at portapro ble ødelagt:

Kjøpte akkurat Koss UR-40 etter anbefaling fra fyren på Spaceworld. Han sier de isolerer helt og er helt ekstremt fet kvalitet. De isolerer ikke en dritt etter min mening, og kvaliteten er ganske tam. Ikke noe særlig god dynamikk. Så jeg tenker å bytte dem inn og heller kjøpe noen andre.

Problemet er at Spaceworld ikke selger så mye bra, men bare koss og skullcandy og diverse andre. Derfor lurer jeg på om det er mulig å få igjen pengene, eller er det helt umulig. Trenger noen lure tips. De ble kjøpt i butikken og kvitteringa har jeg.

Jeg har kikka på forskjellige av AKG og prøvde noen på en butikk jeg var på og de var jævlig godt isolerte og kvaliteten var god. Tror det var K414P elns ...

Hva tror dere om byttingen?

Eventuelt hva slags nye skal jeg kjøpe? Fikk litt lyst på AKG.

-Lukkede

-Maks 600,-

-Komfortable

-God kvalitet. Jeg er litt kresen.

-Kjent merke som f.eks. Sennheiser, eller AKG. Helst ikke Koss, pga dårlig erfaring.

-Må takle en del forskjellig musikk, men mest metall og rock.

Tusen hjertelig takk :)

Ifølge forbrukerkjøpsloven har du krav på pengene igjen, hvis han apen sa de isolerer helt. Feilaktig informasjon til de grader. Kan hilse fra meg og spørre hvordan i svarte helvete åpne hodetelefoner skal klare å isolere -.- han burde se seg om etter en ny jobb

forøvrig, se på akg k518dj

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...