Blib Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Fikk ny skjerm i dag, og fikk endelig satt opp oppløsningen. Men jeg merker at når jeg f. eks scroller, og skjermbildet skal bli oppdatert, så tar dette veldig lang tid. Det kommer liksom en bølge ovenfra og sklir nedover skjermen og alt ovenfor er oppdatert til den nye sida, slik det alltid er. Men nå er denne linja så utrolig treg... Setter jeg ned oppløsningen går det jo kjappere, for bildet er mindre. På en måte iallefall. Er dette en softwaree ting som kan fikses ved instillinger, eller er det grafikkortet som gjør det eller er det skjermen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det hørtes ut som et driver-problem. Selv eldgamle 1MB 2D PCI skjermkort er ikke så trege som du beskriver. Prøv å avinnstaller drivere til skjermkortet og skjerm. Innstaller de på nytt, og ta en omstart. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har Ati rage IIC, men jeg klarer ikke finne drivere til det. Noen som kan hjelpe meg? Edit: tror jeg kanskje har funnet den.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 www.driverguide.com ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Tja, nyeste drivere, beste divx kortet klarer gjør fremdeles ikke problemet bedre :/ Tenker på å prøve med et annet skjermkort, vil dette hjelpe kanskje? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Lcd skjerm???, de billigste er vel ikke så gode. HAR ingen, absoilutt ingen erfaringer med de da... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Lcd skjerm???, de billigste er vel ikke så gode. HAR ingen, absoilutt ingen erfaringer med de da... Niks, CRT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå