Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)

zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du har fått det tollfritt fra de tidligere?

Uten å måtte betale moms, ja. ;) Men det er en stund siden sist, så jeg skal ikke garantere noe. Men jeg tok sjangsen selv og bestilte RE4 til Wii... :yes:

Samme her :) vi får krysse fingrene... Huske du hvor lang tid de brukte får du fikk spillet i posten sist?

Endret av robiwan
Lenke til kommentar
Kjøpte denne på eBay nå i kveld; Link. Kosta meg 48 USD, som skulle bli 255 NOK... Billig! Kan trygt anbefale å kjøpe dette kortet! Avsluttet handelen sånn ca klokka 19.00 og fikk koden to timer senere på mail. Halv pris i forhold til å kjøpe via Live!

Hvordan er det med microsoft points? Kan man kjøpe amerikanske og bruke på PAL konsoller?

Legger foresten merke til at play har selger blant annet Crackdown, Darkness, Sega Rally, Dead Rising og ikke minst Eternal Sonata til under £20. Vet ikke hva kursen er i akkurat nå, men er man heldig kommer man under NOK 200,- og slipper toll,mva osv

Lenke til kommentar

The Darkness koster €24.49 på BlahDVD.com som er ganske så nøyaktig 194kr. Men ser at de ikke har gratis frakt til Norge lengre, bare UK. Frakten er riktignok bare på €1.35 som er ca 11kr men har dette noen betydning for tollen eller skal den gå igjennom smertefritt så lenge selve varen koster under 200kr? Skulle akuratt til å sende bestillingen når jeg så at det ikke var gratis frakt lengre :(

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
The Darkness koster €24.49 på BlahDVD.com som er ganske så nøyaktig 194kr. Men ser at de ikke har gratis frakt til Norge lengre, bare UK. Frakten er riktignok bare på €1.35 som er ca 11kr men har dette noen betydning for tollen eller skal den gå igjennom smertefritt så lenge selve varen koster under 200kr? Skulle akuratt til å sende bestillingen når jeg så at det ikke var gratis frakt lengre :(

Play.com selger The Darkness til £17.99 som etter dagens kurs er ca. 188kr :)

Lenke til kommentar

Play.com selger The Darkness til £17.99 som etter dagens kurs er ca. 188kr :)

Hmmm. Trykker jeg sånn at de viser prisene i euro istedenfor pund så koster den 27.99 euro som = ca 221kr :hmm: skal jo ikke bli dyrere å handle der bare fordi man tar annen pris visning vel? :dontgetit:

17.99 pund skal jo bli ca 23,58 euro. Merkelige greier. Noen som har handlet The Darkness derfra da å fått det igjennom tollen og til 188kr? :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Du kan fint handle i pund fra Play.com :)

Jeg kjøpte The Darkness for noen uker siden fra Play og var ingen problemer med det.

Det var en periode hos Play.com du bare kunne handle i Euro, men ikke nå lenger.

Du kan også handle i pund hos Blahdvd :)

Edit:

Hvis det er en spesiell grunn til at du må handle i euro så er nok ikke Play.com å anbefale.

Tåpelig at det skal bli dyrere hvis man velger Euro.

Endret av Typho
Lenke til kommentar
Du kan fint handle i pund fra Play.com :)

Jeg kjøpte The Darkness for noen uker siden fra Play og var ingen problemer med det.

Det var en periode hos Play.com du bare kunne handle i Euro, men ikke nå lenger.

Du kan også handle i pund hos Blahdvd :)

Edit:

Hvis det er en spesiell grunn til at du må handle i euro så er nok ikke Play.com å anbefale.

Tåpelig at det skal bli dyrere hvis man velger Euro.

Har alltid handlet filmene mine hos play.com å har god erfaring derfra ja men har aldri tenkt over at å handle med euro blir dyrere :S Jævla kjipt å finne ut det nå etter å ha handlet flere hundre filmer der opp gjennom tidene i euro :p Legger inn en bestilling på The Darkness nå i PUND! :)

Takk for tipset

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Hva skjer med Bioshock på gamezone til 0,- ?

Jeg har nå hvertfall bestilt så får vi se hvordan det går. Men jeg blir mektig irritert dersom dette er noe lureri!

Vurderer sterkt å bestille sjølv, men trur nok butikken har sitt på det tørre når det gjelder mulighet for feilprising. Litt usikker på om du kan velge å kansellere ordren viss dei retter til opprinnelig pris..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...