Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)

zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
picture.jpg

Call of Duty 4: Modern Warfare hos Elkjøp

(metacritic) - 229 NOK

picture.jpg

Grand Theft Auto IV hos Play.com (metacritic) - 17.99 GBP - ca 176 NOK

picture.jpg

Mirror's Edge hos Play.com (metacritic) - 17.99 - ca 176 NOK

Easter egg:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
picture.jpg

LittleBigPlanet hos Play.com

(metacritic) - 12.99 GBP - ca 127 NOK

For dere med begge konsollene

Go bananas!

Problemet er at Play selger ikke spill i GBP utenfor UK. Med andre ord øker prisen i forhold til den norske krona. Dette resulterer i tilfelle GTA4 i at prisen blir over 200 kr, og man får moms.

Lenke til kommentar
Problemet er at Play selger ikke spill i GBP utenfor UK. Med andre ord øker prisen i forhold til den norske krona. Dette resulterer i tilfelle GTA4 i at prisen blir over 200 kr, og man får moms.

Dette er litt av og på har jeg lagt merke til. Noen gangen kan man ikke kjøpe spill i pund og må bruke euro, men plutselig kan man det igjen... Skjønner ikke hvorfor dette skal komme og gå. :ermm:

Lenke til kommentar
Har handlet mer en hundre spill/filmer fra blahdvd opp gjennom årene å alltid fått ny vare med plast :) Så jeg har bare positivt å si om dem.

Samme her. Men jeg fikk et brukt spill fra Zavvi.co.uk engang. Men de var veldig hjelpsomme og sendte meg bare et nytt spill. Så no hard feelings der heller. Jeg vil nå heller si at det er greit å advare mot BlahDVD hvis de ikke rydder opp.

Lenke til kommentar
ADVARSEL!

BlahDVD sendte meg et brukt 360 spill!

Jeg opplevde det samme med DVD.co.uk. Bestilte GTA4 der for noen måneder siden, og fikk et tydelig brukt produkt i posten (mye skraper på undersiden av DVD-en). Jeg var derfor ikke overrasket da 360-konsollen ga beskjed om at platen var uleselig. Tok kontakt med nettbutikken og fikk til svar at jeg kunne sende det tilbake for å få et nytt. Jeg orket ikke stresse og betale for frakt, så jeg kasta spillet i søppelet...

Får holde meg til Play.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...