Kjeksmestern Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ser noen refererer til dollar$ her, spiller min norske xbox 360 spill kjøpt i utlandet? Altså, utenom Europa. Disse spillene er regionfire, og kan spilles på alle 360-er. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvilke spill? Alle spill uansett hvor de er kjøpt? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvilke spill? Alle spill uansett hvor de er kjøpt? Ja, alle spillene i den listen i linken er regionfrie, uansett hvor du kjøper dem. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Play-Asia har en grei liste over hvilke spill som er regionsfri Xbox360™ Regional Compatibility Guide Lenke til kommentar
HBK Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Spørsmålet om regionsfrie spill finner du vel utallige tråder om viss du gidder å søke. Greit å holde seg til topic her. Vil man ha billige live abbonenment, hvorfor ikke undersøke playtrade valget hos play.com. Der får man koden tilsendt pr.epost. Enkelt, billig og greit. Live abb. hvor man får 12mnd + 1 gratis koster £33.92. Endret 15. februar 2008 av HBK Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 jeg vet det ikke er en norsk side, men det er ekstremt billig på www.amazon.co.uk Billigste jeg har vært borti! Frakten er dyr, men det blir uansett billigere. http://www.modellfly.no/valuta.htm Bruk den for å sjekke hvor mye pund er. =D Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Legg inn link til noen ekstremt gode tilbud, da. Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Vil man ha billige live abbonenment, hvorfor ikke undersøke playtrade valget hos play.com. Der får man koden tilsendt pr.epost. Enkelt, billig og greit.Live abb. hvor man får 12mnd + 1 gratis koster £33.92. Nice, penger å spare her! Blir vel sånn ca 360 NOK med dagens kurs. Er ikke noe problem å bruke disse på norske kontoer nei? Tenkte jeg skulle kjøpe et slikt kort og fornye Live abbonemente mitt. Lenke til kommentar
duda Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Så Lost Planet til 99 kr på Spaceworld da jeg var innom der å kikket litt igår. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 oi, det må eg sjekke ut her u byn Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nice, penger å spare her! Blir vel sånn ca 360 NOK med dagens kurs. Er ikke noe problem å bruke disse på norske kontoer nei? Tenkte jeg skulle kjøpe et slikt kort og fornye Live abbonemente mitt. Vært greit å vite om dette fungerer eller ei da det nå straks er tid for fornyelse av Live hos meg. - Takk Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Så Lost Planet til 99 kr på Spaceworld da jeg var innom der å kikket litt igår. Kva by snakker vi om her? Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kjøpte denne på eBay nå i kveld; Link. Kosta meg 48 USD, som skulle bli 255 NOK... Billig! Kan trygt anbefale å kjøpe dette kortet! Avsluttet handelen sånn ca klokka 19.00 og fikk koden to timer senere på mail. Halv pris i forhold til å kjøpe via Live! Lenke til kommentar
duda Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Så Lost Planet til 99 kr på Spaceworld da jeg var innom der å kikket litt igår. Kva by snakker vi om her? Glemte å skrive det..hehe...Drammen hvertfall. Så kan andre eventuelt føre til andre byer om det samme tilbudet gjelder der. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 hvor kan få bestillt Rainbow Six Vegas billigst? altså den vanlige utgaven å ikke classic Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) hvor kan få bestillt Rainbow Six Vegas billigst? altså den vanlige utgaven å ikke classic Er vel ikke noe forskjell på disse? Jeg kjøpte classic i dag Kjøpte Stranglehold til 199 kroner hos Platekompaniet. Endret 22. februar 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Han liker sikkert ikkje coveret.. Var ein tur innom Expert Bonus idag, latterlig høge priser på spel. Her snakker vi pris uendra frå launch, det er dårlige saker! Lenke til kommentar
HBK Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vært greit å vite om dette fungerer eller ei da det nå straks er tid for fornyelse av Live hos meg. - Takk Har ikke sjekket tråden før idag. Kodene du får hos play kan brukes i Norge ja. Du kan også finne billig kort på ebay ( EU kort) som funker. Ser du allerede har funnet dette Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 hvor kan få bestillt Rainbow Six Vegas billigst? altså den vanlige utgaven å ikke classic Play-Asia. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå