Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)

zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmålet om regionsfrie spill finner du vel utallige tråder om viss du gidder å søke. Greit å holde seg til topic her.

Vil man ha billige live abbonenment, hvorfor ikke undersøke playtrade valget hos play.com. Der får man koden tilsendt pr.epost. Enkelt, billig og greit.

Live abb. hvor man får 12mnd + 1 gratis koster £33.92.

Endret av HBK
Lenke til kommentar
Vil man ha billige live abbonenment, hvorfor ikke undersøke playtrade valget hos play.com. Der får man koden tilsendt pr.epost. Enkelt, billig og greit.

Live abb. hvor man får 12mnd + 1 gratis koster £33.92.

Nice, penger å spare her! Blir vel sånn ca 360 NOK med dagens kurs. Er ikke noe problem å bruke disse på norske kontoer nei? Tenkte jeg skulle kjøpe et slikt kort og fornye Live abbonemente mitt.

Lenke til kommentar
Nice, penger å spare her! Blir vel sånn ca 360 NOK med dagens kurs. Er ikke noe problem å bruke disse på norske kontoer nei? Tenkte jeg skulle kjøpe et slikt kort og fornye Live abbonemente mitt.

Vært greit å vite om dette fungerer eller ei da det nå straks er tid for fornyelse av Live hos meg.

- Takk

Lenke til kommentar
Så Lost Planet til 99 kr på Spaceworld da jeg var innom der å kikket litt igår.

Kva by snakker vi om her?

Glemte å skrive det..hehe...Drammen hvertfall. Så kan andre eventuelt føre til andre byer om det samme tilbudet gjelder der.

Lenke til kommentar
hvor kan få bestillt Rainbow Six Vegas billigst? altså den vanlige utgaven å ikke classic

Er vel ikke noe forskjell på disse? Jeg kjøpte classic i dag :)

Kjøpte Stranglehold til 199 kroner hos Platekompaniet.

Endret av SPiLL
Lenke til kommentar
Vært greit å vite om dette fungerer eller ei da det nå straks er tid for fornyelse av Live hos meg.

- Takk

Har ikke sjekket tråden før idag. Kodene du får hos play kan brukes i Norge ja. Du kan også finne billig kort på ebay ( EU kort) som funker. Ser du allerede har funnet dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...