Crazy Joe Davola Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Devil May Cry 4 er veldig veldig verdt 49,- spillte gjennom det for noen uker siden og synes det var veldig bra. Men uansett, Midnight Club: Los Angeles til 299,- på lefdal for de som ikke har kjøpt ifra play.com. http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...dEAAAEWw_AxgELo Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Endel forskjellige spill til 99 kroner på Expert Ski. Blant annet Bioshock, Colin McRae Dirt, Dead Rising, Assasins Creed, Simpsons The Game, Euro 2008, Fifa 2007, Need For Speed Prostreet og Viva Pinata. Er også noen Xbox Originals der, men husker ikke titlene. Er begrenset med hvert spill, så anbefaler å ta turen raskest mulig. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Endwar på Spaceworld til 299,- Utrolig, men sant, gode tilbud på Spaceworld. DA må det være krise... Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Endwar på Spaceworld til 299,- Utrolig, men sant, gode tilbud på Spaceworld. DA må det være krise... Du får -250,- på ganske mange titler. Jeg kjøpte Mirrors Edge for 350. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det i butikkene, eller er det på nettet? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Endel forskjellige spill til 99 kroner på Expert Ski. Blant annet Bioshock, Colin McRae Dirt, Dead Rising, Assasins Creed, Simpsons The Game, Euro 2008, Fifa 2007, Need For Speed Prostreet og Viva Pinata. Er også noen Xbox Originals der, men husker ikke titlene. Er begrenset med hvert spill, så anbefaler å ta turen raskest mulig. Det var en som sa det tidligere, men han skrev mye færre spill enn deg. Jeg sendte søsteren min som skulle til Ski uansett for å kjøpe Assasin's Creed, men jeg ville sendt med 100 kroner til hvis jeg hadde visst de hadde Bioshock ... Skal sjekke om noen i familien skal til Ski de nærmeste dagene. Takk for tipset. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Si fra hvis noen finner bra tilbud på NHL 09. Eneste spillet jeg har lyst på som ikke er i samlingen. koster vel 400 kr på game, noe sm er bra, men ikke bra nok.hehe Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Devil May Cry 4 er veldig veldig verdt 49,- spillte gjennom det for noen uker siden og synes det var veldig bra. Har ikke lest igjennom hele tråden, men kan du få DMC4 til 49,- kroner? Hvor? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Flink til å lete er du ikke. Står jo på forrige side.. Devil may cry 4 collectors edition for 49kr hoshttp://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=345181 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Skummet bare gjennom sidene så må nok ha gått glipp av den posten Men takk. Hmm, ser ikke ut som jeg finner Kjøp Nå-knappen på den linken, finner heller ikke spillet når jeg søker etter det på komplett sine sider. Så da hjalp jo den linken fint lite. Endret 9. januar 2009 av Punky Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skummet bare gjennom sidene så må nok ha gått glipp av den posten Men takk. Hmm, ser ikke ut som jeg finner Kjøp Nå-knappen på den linken, finner heller ikke spillet når jeg søker etter det på komplett sine sider. Så da hjalp jo den linken fint lite. Enten må du skaffe deg briller, eller så er det ikke flere igjen/ ikke no tilbud lenger. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg tipper at den er, hmmm, utsolgt? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Enten må du skaffe deg briller, eller så er det ikke flere igjen/ ikke no tilbud lenger. No shit, Sherlock... Lenke til kommentar
Lasseasdf Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det i butikkene, eller er det på nettet? Det er i butikkene Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 No shit, Sherlock... hahaha, supert utrykk. det skal jeg bruke Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Brothers in Arms - Hells Highway, er på tilbud(igjen) på play Asia. 20$ http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-29i6.html Lenke til kommentar
simenl0707 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Dark Sector til 6,99 £ både hos www.shopTo.com og poweplaydirect.com. Noen som vet om disse sender til Norge?(og eventuelt om det er gratis frakt) Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 noen som vet om nba street homecourt til 300kr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvorfor akkurat 300? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 eller rundt 300 da er vel mest fordi jeg egentlig ikke kjøper spill over 300 har jo noen unntak da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå