Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)

zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skate til £18.48 med frakt hos HMV om noen vil lade opp til toeren.

Edit: Eller kanskje ikke forresten, siden den har gått over til "Availability: back in stock in 21 days" siden sist jeg sjekket.

For de som venter på bestillinger fra UK kan det forøvrig nevnes at det har vært forholdsvis store leveringsproblemer etter at den største distributøren der borte gikk konk i slutten av November. Det er derfor man opplever en del forsinkelser og at varer fyker inn og ut av sortimentet mer eller mindre vilkårlig. Butikkene har rett og slett problemer med å skaffe varer, og enkelte har allerede bukket under (i alle fall delvis) på grunn av dette.

Endret av qwert
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg minner på at innlegg som går på diskusjoner rundt nettbutikker og netthandel, som for eksempel leveringstid, toll, faktkostnader osv, ikke hører hjemme i denne tråden. Slike innlegg kan fra nå av bli slettet fra tråden for å holde den ryddigere.

Opprett gjerne tråder med spørsmål eller lignende i den spillrelaterte butikk-kategorien. Diskusjoner rundt leveranser fra play.com har alt fått sin egen tråd.

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

OT-prat om oslos vestkant hører selvsagt ikke hjemme her, så OT-innlegg og noen mindre interessante innlegg er fjernet fra tråden.

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Toppspill som gears 2, mirrors edge, Far cry 2, Dead space og mer selges hos spaceworld i sarpsborg fra 300 til 350kr. Husker ikke helt hva de andre spilla var.

edit: + fallout 3 og command & conquer 3.

Bergen Storsenter har alle de, utenom Gears, som koster 700(!)kr.
Lenke til kommentar
Noen veldig få (5-10) hd-dvd add on til 299 kr på Expert city (Oslo sentrum, ved xxl. Altså IKKE Oslo vest. hehe).. Kjøpte en selv. Greit å ha som back up tilfelle min hddvdspiller streiker etter 5 år..

Vil kommende filmer komme i HD-DVD format da? Trodde de tapte krigen mot blu-ray jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...