Theo343 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Vel min Halo3 ordre har stått til "awaiting stock" siden 22. desember. Endret 5. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
qwert Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Skate til £18.48 med frakt hos HMV om noen vil lade opp til toeren. Edit: Eller kanskje ikke forresten, siden den har gått over til "Availability: back in stock in 21 days" siden sist jeg sjekket. For de som venter på bestillinger fra UK kan det forøvrig nevnes at det har vært forholdsvis store leveringsproblemer etter at den største distributøren der borte gikk konk i slutten av November. Det er derfor man opplever en del forsinkelser og at varer fyker inn og ut av sortimentet mer eller mindre vilkårlig. Butikkene har rett og slett problemer med å skaffe varer, og enkelte har allerede bukket under (i alle fall delvis) på grunn av dette. Endret 5. januar 2009 av qwert Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det forklarer endel! villd det bli orden på det? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Left 4 dead 299,- på Elkjøp Storo.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg minner på at innlegg som går på diskusjoner rundt nettbutikker og netthandel, som for eksempel leveringstid, toll, faktkostnader osv, ikke hører hjemme i denne tråden. Slike innlegg kan fra nå av bli slettet fra tråden for å holde den ryddigere. Opprett gjerne tråder med spørsmål eller lignende i den spillrelaterte butikk-kategorien. Diskusjoner rundt leveranser fra play.com har alt fått sin egen tråd. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Left 4 dead 299,- på Elkjøp Storo..Hvor er storo? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Left 4 dead 299,- på Elkjøp Storo..Hvor er storo? Et kjapt søk på google sier meg at det er i Oslo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 OT-prat om oslos vestkant hører selvsagt ikke hjemme her, så OT-innlegg og noen mindre interessante innlegg er fjernet fra tråden. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Toppspill som gears 2, mirrors edge, Far cry 2, Dead space og mer selges hos spaceworld i sarpsborg fra 300 til 350kr. Husker ikke helt hva de andre spilla var. edit: + fallout 3 og command & conquer 3. Endret 6. januar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gormers: På Borg Amfi eller Storbyen? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 jeg er på St.Olav nå, så kan sjekke om det er Storbyen i friminuttet (11.20) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg mener jeg leste i kundeavisen at det gjelder alle butikkene. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg var i storbyen. Glemte at d var to i sarpsborg Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Storbyen stemmer Var der i friminuttet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 hvor kan man finne dead rising billig i oslo området? Vil ha butikk Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 hvor kan man finne dead rising billig i oslo området? Vil ha butikk Kjøpte mitt brukt for 169 på gamestop på Gunerius Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen veldig få (5-10) hd-dvd add on til 299 kr på Expert city (Oslo sentrum, ved xxl. Altså IKKE Oslo vest. hehe).. Kjøpte en selv. Greit å ha som back up tilfelle min hddvdspiller streiker etter 5 år.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Toppspill som gears 2, mirrors edge, Far cry 2, Dead space og mer selges hos spaceworld i sarpsborg fra 300 til 350kr. Husker ikke helt hva de andre spilla var. edit: + fallout 3 og command & conquer 3. Bergen Storsenter har alle de, utenom Gears, som koster 700(!)kr. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen veldig få (5-10) hd-dvd add on til 299 kr på Expert city (Oslo sentrum, ved xxl. Altså IKKE Oslo vest. hehe).. Kjøpte en selv. Greit å ha som back up tilfelle min hddvdspiller streiker etter 5 år.. Vil kommende filmer komme i HD-DVD format da? Trodde de tapte krigen mot blu-ray jeg? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nei, kommer ikke flere HD-DVD. Men kan hende han kjøpte mange mens de enda ble solgt da? Og ikke ønsker å kvitte seg med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå