Dzeko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Masse billige spill på Expert i Ski. Selv plukket jeg opp PGR3, Assassin's Creed og Beijing 2008 til 99,- pr stk Er den Experten langt ifra kinoen? Skal kanskje på kino idag, og kan faktisk hende at jeg gidder hvis jeg får med meg noen spill på turen:D Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er det oppe på søndager nå da? Trudde det bare var i desember jeg. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bejingspillet er ikke verdt coveret det er pakket inn i engang.. Lenke til kommentar
Luminoth Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ser at Fracture koster under 20£ på amazon.co.uk nå. Står på slutten av bestillingen min at spillet koster ca 17£, og at frakt og pakking koster ca 5£. Dette gjør at den totale verdien blir ca. 22£, noe som gjør den blir toll/moms pliktig. Det jeg lurer på er om de 5£ i frakt og pakking blir tatt med i beregningen når det blir bestemt om jeg skal betale toll? Når jeg velger at spillet skal være en gave, blir da pakken pakken merket med "gift" slik at den blir fritatt for avgifter? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så lenge selve spillet koster under 200kr så er det ingenting i moms. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bejingspillet er ikke verdt coveret det er pakket inn i engang.. Det er faktisk ganske gøy hvis man er ganske mange. Men det meste er kanskje morsomt da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvor lang leveringstid har play.com? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ca 1 uke, i noen tilfeller mer. Lenke til kommentar
Makk-verk Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Min forrige levering som kom for noen dager siden brukte 14 dager. Dette var Bluray versjonen av Batman - The dark knight. Men dette var jo midt i julegaveutsendingen, så det har vel litt å si på en relativt lang leveringstid. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Da burde jeg få PoP en av de neste dagene. Supert! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen andre som fortsatt ikke har fått tilsendt sitt eksemplar av Far Cry 2? Jeg bestilte den utgaven med "Play.com Exclusive Steelbook" 1. Desember å den har enda ikke blitt sendt å står også bare "awaiting stock" i ordrestatusen. Spillet har vert i stock nå iallefall en uke men skjer absolutt ingenting Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 mitt ble sendt 5 desember, har etterlyst den, men fått pengene tilbake da de påstår de er utsolgt. Jeg håper på et under og at pakken skal komme fram snart.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg fikk min farcry 2 bestilt 5. des. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg fikk pengene tilbake. Kan jo bestille uten Steelbook om jeg gidder. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kan dere ikke bruke denne tråden for play.com leveringer - som de andre i PS3 tråden gjør...? Er lei av å sjekke denne tråden for tilbud, også er det bare en som ikke har fått pakken sin ennå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det var jo bare et review på et tilbud som har blitt lagt ut her. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De 7 innleggene før deg var ikke det. Nok off-topic! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det var jo bare et review på et tilbud som har blitt lagt ut her. Lenke til kommentar
hakloev Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Play.com selger Halo 3 til 12.99 pund nå! Dette tilsvarer omtrent 130 kr. Platekompaniet selger CoD 4: Modern Warfare til 249 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå