Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 De har ofte AC på tilbud. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som vet om en nettbutikk som har Shaun White Snowboarding billig? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Play har uforutsigbare leveringstider fortiden. Star Wars: The Force Unleashed, sendt 03/12/2008 - fikk 6/12-08 Saints Row 2, sendt 01/12/2008 - ennå ikke mottatt Soul Calibur, sendt 29/11/2008 - fikk 8/12-08 Ikke mye logistikk Endret 9. desember 2008 av omp9 Lenke til kommentar
brrah Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ingenting med play.com å gjøre når den har forlatt lageret. Da er det kun posten du har å skylde på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå er det vel uansett allmenn viten at posten ikke kan føre masse logistikk. Jeg bestilte fifa fra komplett, også først ble den sendt til Molde (bor på Vestlandet), ned igjen til Oslo også over til Bergen. Ble jo flere dager lengre enn om Molde hadde sendt det nedover. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 fikk Card Declined når jeg bestillte to av de spilla som var på tilbud sist mandag. de er jo fremdeles i ordre lista, vet noen om jeg fortsatt har mulighet til å få de til den prisen? jeg har penger på kortet nå. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 De prøver igjen automagisk etter en dag eller to Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Play-asia har Brothers in Arms Hells Highway til 126! Her Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Takker så meget! Bestillt! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det har gått noen dager nå uten at jeg har fått noe som helst svar fra play.com om den pakken som de sente feil til meg Så.. hva skal jeg gjøre? bare sende den pakka som jeg fikk feil tilbake? Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det har gått noen dager nå uten at jeg har fått noe som helst svar fra play.com om den pakken som de sente feil til meg Så.. hva skal jeg gjøre? bare sende den pakka som jeg fikk feil tilbake? Hvis du logger inn på play, går på order history og trykker på "View Details" så får du opp en side der du blant annet kan sette igang en return process hvis du har fått feil eller noe annet er galt. Disse valgene forsvinner etter en stund, men er der i alle fall noen uker. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det har gått noen dager nå uten at jeg har fått noe som helst svar fra play.com om den pakken som de sente feil til meg Så.. hva skal jeg gjøre? bare sende den pakka som jeg fikk feil tilbake? Hvis du logger inn på play, går på order history og trykker på "View Details" så får du opp en side der du blant annet kan sette igang en return process hvis du har fått feil eller noe annet er galt. Disse valgene forsvinner etter en stund, men er der i alle fall noen uker. takker man Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Noen som har efaring med tolling av spill? Hvor mye ekstra dette koster hvis feks spillet koster 25£? Vet at man kan tolle selv på toll.no, men er ikke sikker på hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Du må plusse på 25% moms + tollgebyr på 97kr. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hehe, altså, det lønner seg ikke med tanke på at du må vente på spilet. Takk for svar Lenke til kommentar
Typho Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tomb Raider: Underworld til £17.99 hos Play.com Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 faen, handler på play nesten hver dag jeg nå.. blir nesten et spill i uka. er jo så billig. ikke at jeg har tid til å spille alt men.. bluray,musikk og spill. Lista over ting jeg har kjøpt på play begynner å bli lang.. er liksom konstant noen pakker på vei i posten.hehe Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har kansje blitt nevnt før men Prince of Persia og Unreal Tournament til £17.99 på play.com Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det var da som steike.. jeg har lett etter tilbud på prince of persia lenge.. Søkte faktisk på spillet på play i stad, men da kosta det jo 39,90.. Noen ganger forstår jeg ikke hvordan man skal finne fram på tilbudene på play.. jaja. da er enda et spill på vei i posten.. Har 4-5 spill på vei i posten nå.. hehe.. nå må jeg stoppe.. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) hehe flaks da Har selv bare 3 spill på vei å venter på at legendary skal droppe 2 pund i pris så jeg får bestilt det også er ca 50 filmer/serier på vei ogå da alt fra play.com. De har vert hardcore på gode tilbud i det siste Endret 15. desember 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå