Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)

zilixiz

Anbefalte innlegg

Jævlig bra! fikk pakke fra play.com idag, trodde det skulle ligge opp far cray 2 som jeg bestilte men nei det då lå faen meg Mama Mia dvd oppi :realmad: hva gjør jeg nå'a? :dontgetit:

hahaha, sorry men der lo eg :!:

litt av ein feilpakke. send dem en mail eller ring dem. viss du ikkje vill ha dvden da^^

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Spørsmålet mitt har sikkert blitt besvart før, men jeg fant ikke noe ved å søke og håper noen kan svare her istedet for.

Jeg har aldri handla spill fra utenlandske nettsider, kan noen forklare reglene rundt dette?

Har forstått at man kan handle feks 1 spill til under 200kr og da betaler man kun det spillet koster + frakt. Dersom man handler et spill til 250kr hva skjer da? Betaler man pris og frakt på nett, for så å måtte betale et gebyr?

Hvordan er kostnadene ved handel over 200kr?

Kan man trygt kjøpe et spill fra UK eller USA med tanke på at det fungerer fint på "norske" konsoller?

På forhånd TUSEN hjertlig takk :)

Lenke til kommentar

du betaler da pris for vare + evt frakt + 25% moms + 98 kr i tollbehandlingsgebyr.... Dersom du kjøper fra England, kan du fint bruke spillene i norske xbox 360maskiner.. Dersom du kjøper fra usa, må du kjøpe spill som er sonefrie (veldig få). USA har annen sone enn Norge ( som med dvd og blu-ray).

www.play.com har forøvrig gratis frakt.

Lenke til kommentar

Lost Odyssey til ca. 160 kroner inkludert frakt (regnet i pund med hodet) på shopto.net.

http://www.shopto.net/page.php?page=dettag...form=XBOX%20360

Jeg har bestilt. Fikk faktisk med et gratis spillmagasin også (ingen mulighet til å ta det vekk, så jeg tror og håper at det virkelig er gratis). :)

Forresten tror jeg jeg så The Orange Box til rundt 150 kroner pluss frakt på samme side.

Og det var en som foreslo find-games.co.uk, det var en genial side! Skal alltid sjekke der før jeg kjøper spill i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...