Mean69 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei, bittelitt OT Noen som har noe erfaring med å handle spill på play.com og sende de til en "tante" i sverige, for å unngå norsk toll. Må jo betale med norsk visa da. Bor tilfeldigvis 1mil fra sverige og har tilfeldigvis en tante som bor der. Så de hadde fallout 3 boksen der. Ville vært en fin fin julepresang. Den koster jo mindre der enn bare spille koster på elkjøp. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ting fra Play blir (eller skal i utgangspunktet bli) momsbelagt inn til Sverige på samme måten som fra Norge så lenge det sendes fra Jersey. De har ikke engang en frigrense, men det kan hende de er slappere med sjekkingen. Ting over £18 sendes formelt fra UK (og er underlagt VAT), og da antar jeg at den variable momsen i EU (for ting som leveres dit) er bakt inn i "overprisen" med at de må betale i €. Play har garantert så stor omsetning i de fleste av disse landene til at de er pliktige til å belaste MVA etter leveringslandets sats (for å hindre konkurransevridning til fordel for lav-MVA-land) men baker denne inn i en fastpris med variabel avanse (til motsetning fra, for eksempel, Amazon.co.uk hvor UK VAT trekkes fra og svensk MVA legges til før betaling). Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Go'prisene i de engelske nettbutikkene fortsetter: Fallout 3 til £17.02 pluss frakt, £22 totalt hos Amazon UK Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Go'prisene i de engelske nettbutikkene fortsetter:Fallout 3 til £17.02 pluss frakt, £22 totalt hos Amazon UK Skrell. Takker for tips. Både Fallout 3 og Fable 2 er bestilt. Dette blir en god jul. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 fy faen så fett.. Er vel bare Prince of persia jeg önsker meg som jeg ikke har fått kjöpt nå. Å få tid til å spille alle spillene derimot. hehe.. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Oh mæn, fallout 3 til under 200 oogså.... selv om alle disse spillene er kanonbillige, så blir det jo dyrt i lengden! hehe... 5 spill på vei nå til 1000,- Lenke til kommentar
Heffie Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Go'prisene i de engelske nettbutikkene fortsetter:Fallout 3 til £17.02 pluss frakt, £22 totalt hos Amazon UK Det der er grisebillig uansett, men blir ikke 19,57 engelske pund over 200 kr? Såvidt jeg vet passerer prisen da tollgrensa.. Lenke til kommentar
groov Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det der er grisebillig uansett, men blir ikke 19,57 engelske pund over 200 kr? Såvidt jeg vet passerer prisen da tollgrensa.. Amazon UK trekker fra momsen. Du ser riktig pris ved checkout. Lenke til kommentar
Heffie Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det der er grisebillig uansett, men blir ikke 19,57 engelske pund over 200 kr? Såvidt jeg vet passerer prisen da tollgrensa.. Amazon UK trekker fra momsen. Du ser riktig pris ved checkout. Stemmer det. Da var Fallout 3 og Fable bestilt, venter allerede på Saints Row 2 og Far Cry 2, og Eliten med NHL 09 og denne Indiana/Kungfubundlen kom i hus i går. Ære være engelske nettbutikker og Gamestop som sørget for at jula kom tidlig i år :!: Lenke til kommentar
Heffie Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Anbefaler denne nettsida for flere kupp; http://www.find-games.co.uk/. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Husk at dere må dele orderene hos Amazon Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Kan man spille alle spill fra UK? Noen som har erfaring med å kjøpe brukt på amazon.co.uk? Hvor lang tid tar det før spilla kommer fra amazon? Endret 7. desember 2008 av PaulKemp Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kan man spille alle spill fra UK? Ja. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvor lang tid tar det før spilla kommer fra amazon? Jeg har handlet med utallige utenlandske nettsjapper og ingen slår Amazon UK på leveringstid. Noen ganger får jeg pakker etter 2 dager. Men som oftes 3-4 dager. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har handlet med utallige utenlandske nettsjapper og ingen slår Amazon UK på leveringstid. Noen ganger får jeg pakker etter 2 dager. Men som oftes 3-4 dager. Nice! De hadde jo vanvittige mange billige spill der. Blir i hvert fall Fallout 3. Kanskje F.E.A.R også, til 12£? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Anbefaler denne nettsida for flere kupp; http://www.find-games.co.uk/. Genialt. Takker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kar som selger xbox 360 fjernkontroller til 149 på finn.no Funket ypperlig ^^ :O Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Disse fjernkontrollene som selges på finn/qxl osv. koster en femtilapp fra DX. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kar som selger xbox 360 fjernkontroller til 149 på finn.noFunket ypperlig ^^ :O jeg kjøpte HDDVD add-on får 99kr og da fikk jeg med den der universal fjernkontroller så da var jo billigere å kjøpe med HDDVD add-on enn å kun kjøpe fjernkontrollen :!: Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jævlig bra! fikk pakke fra play.com idag, trodde det skulle ligge opp far cray 2 som jeg bestilte men nei det då lå faen meg Mama Mia dvd oppi hva gjør jeg nå'a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå