Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 http://www.ps.no/ArtLst.aspx?n=10100210101...g0:ao,mfree%3E0 psdata har ryddesalg på spill,og har en del godbiter til grei pris Too human til under 200kr: http://www.thehut.com/hut/9960656.product Dark Sector til rett over hundrelappen: http://www.thehut.com/hut/9957040.product Utenom Orange Box, som har et eksemplar igjen, var det ikke så mye å rope hurra for der. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fable II £19,57 @ Amazon.co.uk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ...Som blir over 200-kronersgrensa Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ...Som blir over 200-kronersgrensa Alle titler merket med "Dispatched from and sold by Amazon.co.uk" blir trekt for britisk MVA før de sendes til Norge. Fable II vil derfor bare koste £17 og kommer fint under grensen. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ...Som blir over 200-kronersgrensa Alle titler merket med "Dispatched from and sold by Amazon.co.uk" blir trekt for britisk MVA før de sendes til Norge. Fable II vil derfor bare koste £17 og kommer fint under grensen. Kan skrive under på at dette funker... Totalprisen med porto blir ca 22-23£, men tollvesenet skal ikke regne portopris i varens tollberegning, ergo BILLIG spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nais! Ca hvor mye ligger momsen på i UK da? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Prisen på fable 2 ble hvertfall 17£, dvs 178kr. Meget grei pris i mine øyne, ergo jeg bestillte Nå er 4 spill på vei Beautiful Katamari, FarCry2, Fable2 og Vegas2. Pris til sammen: under 700,- Lenke til kommentar
Oook Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Bestilte det jeg og. Far Cry 2, GTA IV og fable 2 på vei i posten. Blir en fin juleferie 613 kr til sammen Endret 3. desember 2008 av Oook Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kjekt med engelske butikker, ingen sjans i havet å få tak i nye spel i Norge under 400 kr. 18 pund for Far Cry 2 er godis! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) My fault, la inn pc-tilbud Endret 4. desember 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke under 400 for Far Cry 2 hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå pakker Play spillene mine, så det hadde visst ikke stoppa opp. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Satan, estimated leveringstid er 24. desember, på fable 2 fra amazon. Og på play.com sliter jeg med å få visakortet mitt godkjent. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Satan, estimated leveringstid er 24. desember, på fable 2 fra amazon. Og på play.com sliter jeg med å få visakortet mitt godkjent. Hva slags feilmeldig får du? bestilte meg en haug med filmer og spill her om dagen men får bare card declined pga at de ikke kunne belaste kontoen min selv om jeg har dekning Har prøvd 2 ganger nå men like klikk Lenke til kommentar
Oook Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fikk feilmelding om at informasjonen var feil, selv om jeg mener at alt var rett. Men nå står statusen på den ene ordren som order taken. Betyr det at kortet har fungert? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fikk feilmelding om at informasjonen var feil, selv om jeg mener at alt var rett. Men nå står statusen på den ene ordren som order taken. Betyr det at kortet har fungert? ok. Ja står det taken så skal alt vere i orden Lenke til kommentar
Oook Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Card declined, igjen... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fikk det jeg og, men har jo skrevet riktig info og har brukt det på Play.com før og Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kjørte nettopp en bestilling nå.. Men har ikke fått noe "card declined" ved kjøpet og har fått kjøpsbekreftelse.. Da har det fungert, eller? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg har handlet en del på Play siste uken og alt fungerer som det pleier Du får beskjed på mail når de har sendt ditt kjøp. Eller du kan gå inn på din account og sjekke status der. Pundet (i motsetning til dollar og euro) er lavt og fint i forhold til kronen så det er flott å shoppe fra Play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå