Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)

zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine tips her for tiden :O) Ble kvitt Saint's Row, Gears of War og 99 kroner og anskaffet meg Guitar Hero. Far Cry 2 ble bestilt fra play.

Hmm,Naruto: Rise of a Ninja til $24,9 og frakt på $3,4 så blir det $28,3 som i følge toll.no er 200,647kr. Må jeg da betale moms og drit og alt mulig da? :( Noen som vet hvor jeg kan få spillet billigere? :/

Så lenge prisen på selve varen er under 200 kr. blir ikke frakt medregnet i tillegg. Hadde derimot varen kostet mer enn 200 ville frakten blitt inkludert i momsberegningen.

$24,9 er altså in the clear.

Lenke til kommentar
Noen som vet om de har flere igjen i Åsane? Tenker da på tilbudet om at du bytter inn 2 gamle spill og får kjøpt Guitar Hero 4 billig :D
Skjønner ikke helt hva du mener.. at dem går tom for GH4 er nok ytterst tvilsomt.. sålenge du har med deg 2 spill dem vil ta i mot, så går det greit (dvs ikke pes6, prey, pdz, pgr3, muligens fler.. og ikke for mange riper)
Lenke til kommentar

Meldte meg på deal of the day hos play.com, virker som det kom mye rått der til en billig penge. Nå er det bare å sette seg ned og håpe at Dead Space dukker opp der en gang i jula. :)

Dersom noen vet om Dead Space til under 400kr så si fra. Kunne tenkt meg det i jula, men full blodspris betaler jeg ikke av prinsipp.

Lenke til kommentar
Noen som vet om de har flere igjen i Åsane? Tenker da på tilbudet om at du bytter inn 2 gamle spill og får kjøpt Guitar Hero 4 billig :D
Skjønner ikke helt hva du mener.. at dem går tom for GH4 er nok ytterst tvilsomt.. sålenge du har med deg 2 spill dem vil ta i mot, så går det greit (dvs ikke pes6, prey, pdz, pgr3, muligens fler.. og ikke for mange riper)

Ifølge annonsen så er det kun prey, pdz og pg3 som de ikke vil ha i inbytte, så da fungerer alle andre! Jeg leverte inn PES6 og det gikk helt fint.

Lenke til kommentar

Star Wars: The Force Unleashed til 17,99 £ hos play

http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/82294...ed/Product.html

Midnight Club: Los Angeles til 17,99 £ hos play

http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/34789...es/Product.html

Shaun White Snowboarding til 17,99 £ hos play

http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/82290...ng/Product.html

Endret av simenl0707
Lenke til kommentar

Play-Asia.com har LEGO Batman denne uka til US$19.90 + poro US$3.40. Det er totalt ca. 166 kr inkludert porto. Tilbudet gjelder fram til tirsdag 9. desember klokka 13.00, eller så langt lageret rekker.

Spillet har engelsk tekst og er region fritt.

Endret av Camrot
Fjernet affiliate-link
Lenke til kommentar

Tomt i Åsane nå, jeg fikk den siste til xbox :D.

Lenke til kommentar

Tomt i Åsane nå, jeg fikk den siste til xbox :D.

Faen, sa de hvortid de fikk inn nye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...