Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)

zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Far Cry 2 (with Play.com Exclusive Steelbook)

til £17.99

Star Wars: The Force Unleashed

til £17.99

Grand Theft Auto IV til £17.99

Alle hos Play.com :)

Må si de har noen rå tilbud om dagen! :D

Uhm, hvordan finner du de tilbudene på play? :p Jeg elsker play som nettbutikk, men de har den dårligste navigasjonen ever. Følger jeg lenken din så får jeg Far Cry 2 til £18, men dersom jeg leter det opp selv så koster det £40. Søker jeg direkte på Far Cry 2 finner jeg 2 til £40 og 1 til £18 - prøver de å lure folk med de til £40 da? :)

Sjekket Mega Monday banneren og der fant jeg bare GTA IV, men verken Star Wars eller Far Cry 2.

Lenke til kommentar
Finner ikkje det på heimesida..

Her :)

Takker! Håper at ein av sjappene i Bergen har det på lager, finner eg ut av mandag.

Tenker samme tanken selv. Det er vel kun EBgames på lagunen som har det, eller hur? Sender mamma opp jeg, forhåpentligvis er det mer igjen til både meg og deg :) .

Er vel ein butikk i Åsane og? Ho bør ikkje ta det siste eksemplaret...! :p

Meee, var ikke flere igjen på Lagunen, men i følge min mor fikk de inn om et par dager (min mor synes også at han ikke hadde helt peiling, så hun var ikke helt sikker). Jeg gidder ikke dra ut på Lagunen, tror heller jeg ringer og bestiller på Lagunen (hvis det er mulig).

EDIT: Lagunen hadde det som sagt ikke inne, og han kunne heller ikke si når han fikk det inn, men han håpte denne uken. Åsane hadde 7 stk på lager, så kanskje jeg drar ut der. Bare kanskje.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...