cavumo Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Dritt ... Ingen e-post enda. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Samme her, kansellert. Uten å få noe info pr e-post. For dårlig!!! Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 kan man avbestille noe du har bestillt hvis du ombestemmer deg hos cdon.com ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg prøvde å kannselere ordren min tre minutter etter at jeg hadde bestilt fordi jeg bestilte feil, men de svarte to dager senere at det var for sent og at den allerede hadde blitt sendt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Oblivion og Fifa Street 3 på play.com til hhv 10 og 15 £. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Official Xbox 360 Wireless Controller £18 @ Blahdvd frakt kommer i tillegg Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Bully: Scholarship Edition til £9.99 hos Play.com Link Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Haha - alt koster kr 174,50 når du bestiller minst 2 ting, til og med 2 stk PS3 He he. Alltid noen som skal være grådige og dermed ødelegge morra for alle oss andre. Nå skal jeg ikke si at det er pga. dette Cdon.no oppdaget buggen, men en slik bestilling vil garantert få alarmbjellene til å kime. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Haha - alt koster kr 174,50 når du bestiller minst 2 ting, til og med 2 stk PS3 He he. Alltid noen som skal være grådige og dermed ødelegge morra for alle oss andre. Nå skal jeg ikke si at det er pga. dette Cdon.no oppdaget buggen, men en slik bestilling vil garantert få alarmbjellene til å kime. Jeg bestilte selvsagt ikke 2 stk PS3 - kun 2 spill, men begge ordrene mine er allikevel kansellert... Var ikke annet å vente Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 CDON diskusjonen holder på i denne tråden, så kan vi fortsette å diskutere billige spill her. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt forza for 299 eller mindre i bergen, har lite lyst til og betale 579,- for et spill som er over 1 år gammelt (det det koster på platekompaniet) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kanskje ikke akkurat det du ba om, men på playx får du Forza 2, Viva Pinata, og en håndkontroll for 529,- http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&...&Section=17 Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt forza for 299 eller mindre i bergen, har lite lyst til og betale 579,- for et spill som er over 1 år gammelt(det det koster på platekompaniet) Hos Siba for 299 eller enda bedre, hos Play.com for £14.99 (og dermed under den magiske grensen). Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Play-Asia.com har LEGO Indiana Jones til US$ 14.90, eller rundt 130 kr inkl. porto. Tilbudet gjelder fram til neste tirsdag, 2. desember. Dette er den asiatiske versjonen med engelsk tekst, og spillet er regionfritt. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Play-Asia.com har LEGO Indiana Jones til US$ 14.90, eller rundt 130 kr inkl. porto. Tilbudet gjelder fram til neste tirsdag, 2. desember. Dette er den asiatiske versjonen med engelsk tekst, og spillet er regionfritt. Takker. Den er bestilt. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Play-Asia.com har LEGO Indiana Jones til US$ 14.90, eller rundt 130 kr inkl. porto. Tilbudet gjelder fram til neste tirsdag, 2. desember. Dette er den asiatiske versjonen med engelsk tekst, og spillet er regionfritt. Hva innebærer det at det er den asiatiske versjonen? Snakker de på et asiatisk språk og/eller brukermanual på asiatisk? Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hva innebærer det at det er den asiatiske versjonen? Snakker de på et asiatisk språk og/eller brukermanual på asiatisk? Det betyr bare at det er denne versjonen som blir gitt ut i Asia (sikkert Hong Kong, Japan, Korea osv) akkurat som at du har en amerikansk versjon og en europeisk versjon. Det som skiller de ulike versjonene er som oftest hvilke språk de støtter/kommer med. En europesk versjon vil som regel ha tekst/tale på engelsk, tysk, fransk, spansk, italiensk og kanskje norsk. Dette vil du neppe finne på for eksempel et spill utgitt i USA, selv om den amerikanske versjonen av Viva Pinata faktisk har norsk tekst. En asiatisk versjon vil gjerne inneholde japansk, koreansk eller kinesisk tekst/tale i tillegg til engelsk. Dessuten kan cover være noe forskjellig fra verdensdel til verdensdel i tillegg til at en del spill kun kan spilles på maskin fra samme region. Dette er da ikke tilfelle med LEGO Indiana Jones, siden dette spillet er region fritt. Så i korte trekk, at det er en asiatisk versjon betyr at spillet er gitt ut for det asiatiske markedet og kan inneholde tekst/tale på asiatiske språk i tillegg til engelsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lego Indy er kjedelig! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) GTA4 til 17.99 på dvd.co.uk Link: http://www.dvd.co.uk/Games/Grand-Theft-Aut...920/product.htm Tomb Raider Anniversary Box til 149kr på elprice Link: http://www.elprice.no/spill/xbox-360-spill...x-360-300007941 Noen som har sett Pure billig noe sted i det siste? Endret 25. november 2008 av Torg3r Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 "Pure" til £17 pluss frakt hos Amazon UK (17 % VAT trekkes fra i kassen). Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå