Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Bodde tidligere inne i byen med postkasse montert utvendig på porten ut mot fortau/gate. I og med at dette var i sentrum så gikk det jo masse folk forbi konstant.

 

Det var mange ganger jeg kom hjem fra jobb og så 5-6 Play pakker tyte ut av postkassen med lokket vidåpent. For å ikke snakke om de nesten halvmeterlange pakkene fra CDON merket med nettopp CDON med store bokstaver - stikke opp av postkassen :)

 

Merkelig nok ble aldri noe stjålet :)

 

Nå har jeg flyttet og skaffet meg en ekstra stooor postkasse som lett svelger 10-15 pakker fra Play :dribble:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bodde tidligere inne i byen med postkasse montert utvendig på porten ut mot fortau/gate. I og med at dette var i sentrum så gikk det jo masse folk forbi konstant.

 

Det var mange ganger jeg kom hjem fra jobb og så 5-6 Play pakker tyte ut av postkassen med lokket vidåpent. For å ikke snakke om de nesten halvmeterlange pakkene fra CDON merket med nettopp CDON med store bokstaver - stikke opp av postkassen :)

 

Merkelig nok ble aldri noe stjålet :)

 

Nå har jeg flyttet og skaffet meg en ekstra stooor postkasse som lett svelger 10-15 pakker fra Play :dribble:

 

 

hehe :p

har fått en pakke festet utpå postkassa her engang, men bor langt ute på landet med lite folk så er ikkje problem her^^

Lenke til kommentar
er stoort tilbud på elkjøp med spille..

kjøpte selv scene it? med 4 ''buzzere'' til 99kr..

i tilleg så selger de mange andre billige spill til 99kr og..

de selger COD2 til 49kr der :O

 

 

I kristiansand sa du? :D

Må nesten svinge innom og skaffe meg det. Spilte veldig mye cod2 til pc før i tia.

takk for 'the heads up'!

Lenke til kommentar
Noen som har et bra tilbud på fifa 09, nesten så jeg ikke vil betale 500kr for det :p

tror ikke du har noe valg... koster 499kr nesten uansett.. kjedelig att det koster 499kr til X360 og 299kr til PS2.. greit nok at det er en gammlere konsoll men det er allikevell samme spill..

Endret av simentp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Gun til 80kr på playx.no

 

edit: noen som vet om jeg kan bestille xbox live gold 12 month fra play.com? står at du ikke kan bestille "electronics"

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...