Filmvenn Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Guitar Hero: Aerosmith Incl. Guitar 419kr hos cdon.com Haha bra tilbud. Hadde GH3 og gitar fra før. Men skulle gjerne hatt en til, og hadde ikke GH: Aerosmith så dette passa meg midt i blinken. Takk for tipset. Edit: Kjøpt sammen med noen få dvder. Endret 1. oktober 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bra tilbud. Men det er ikke akkurat kult med en Aerosmith gitar. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det følger vel med både Aerosmith og svart faceplate, eller? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Om den svarte følger med vet jeg ikke, men gitaren i seg selv er jo nøyaktig den samme gitaren som i GH3:LOR, men med annen faceplate. Lenke til kommentar
emunch Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Salget på Play.com er utvidet til 82 titler, inkludert bl.a. - HL2 Orange Box (£12) - Rainbow Six Vegas (Classics) (£10) - Fifa 08 (Classics) (£12) - Splinter Cell DA (£8) Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) er litt skeptisk til play.com. venta 3 mnd på halo 3 fra dei. Dei sendte spelet 2 ganger, men fekk det aldri. Kan det ha noko med adressa mi å gjere, eller var det reint tilfeldig (har selfølgeleg skrive den rett med gatenavn, postnr. osv..)? edit: kva for nettbutikkar er anbefalt å handle fra i USA? Veit om amazon.com Endret 2. oktober 2008 av Oddybody Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 er litt skeptisk til play.com. venta 3 mnd på halo 3 fra dei. Dei sendte spelet 2 ganger, men fekk det aldri. Kan det ha noko med adressa mi å gjere, eller var det reint tilfeldig (har selfølgeleg skrive den rett med gatenavn, postnr. osv..)? edit: kva for nettbutikkar er anbefalt å handle fra i USA? Veit om amazon.com Beste siden er by far Play-Asia.com Får ikke toll hvis du sender mail i forkant Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Salget på Play.com er utvidet til 82 titler, inkludert bl.a.- HL2 Orange Box (£12) - Rainbow Six Vegas (Classics) (£10) - Fifa 08 (Classics) (£12) - Splinter Cell DA (£8) Takker for tips. Orange Box er bestilt. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Salget på Play.com er utvidet til 82 titler, inkludert bl.a.- HL2 Orange Box (£12) - Rainbow Six Vegas (Classics) (£10) - Fifa 08 (Classics) (£12) - Splinter Cell DA (£8) Takker for tips. Orange Box er bestilt. å der var Orange Box bestilt:D Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 er litt skeptisk til play.com. venta 3 mnd på halo 3 fra dei. Dei sendte spelet 2 ganger, men fekk det aldri. Kan det ha noko med adressa mi å gjere, eller var det reint tilfeldig (har selfølgeleg skrive den rett med gatenavn, postnr. osv..)? Morsomt det der, hadde akuratt samme problemet. Bestilte Halo 3 hos play i sommer. Fikk det aldri, endte med at jeg fikk refundert pengene Var mye surr, sto at Halo 3 var sendt i Juli. Så får jeg en mail i August om at det var sent... Min teori er at Halo 3, aldri var på lager og egentlig aldri har vært sendt Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror Play.com rotet litt i sommerferien. Bestilte selv 7 spill før jeg dro til USA og fikk etter en liten stund mail om at 6 av disse var sendt, inkl. Halo 3. Da jeg sjekket ordre historikk sto det at alle spillene hadde blitt sendt, men da jeg kom hjem fant jeg ut at det ene spillet (det jeg ikke fikk mail om) manglet, og den mailen kom først 1 måned senere. Spillet havnet aldri i min postkasse, men de har en lett måte å rapportere ikke mottatte varer, så benyttet meg av den og 2 dager senere lå mitt manglende spill i posten, sendt med Royal Mail, og ikke det vanlige treige systemet Play.com bruker. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Snublet over Assassin's Creed på absoluttspill.no for 230+ 30 kr i frakt.. Synes dette var ett greit kjøp, med tanke på at eg er avhengig av postoppkrav! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nja, med postoppkrav blir det 60 kroner i tilegg da. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hehe.. Er plutselig blitt avhengig av postoppkrav eg og no. Eg bur i eit tilnærma burettslag med ein god del andre folk, og med tanke på at postkassen min berre består av ei lita sprekk (berekna på brev sjølvsagt), er 60kr ei billeg forsikring, mot at postmannen ligg pakka mi tilgjengeleg for alle og ein kvar oppe på sjølve postkassen Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hehe.. Er plutselig blitt avhengig av postoppkrav eg og no. Eg bur i eit tilnærma burettslag med ein god del andre folk, og med tanke på at postkassen min berre består av ei lita sprekk (berekna på brev sjølvsagt), er 60kr ei billeg forsikring, mot at postmannen ligg pakka mi tilgjengeleg for alle og ein kvar oppe på sjølve postkassen Grunnen til at eg bruker det er at eg er under 18, og kan då ikke bruke kortet mitt Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hehe.. Er plutselig blitt avhengig av postoppkrav eg og no. Eg bur i eit tilnærma burettslag med ein god del andre folk, og med tanke på at postkassen min berre består av ei lita sprekk (berekna på brev sjølvsagt), er 60kr ei billeg forsikring, mot at postmannen ligg pakka mi tilgjengeleg for alle og ein kvar oppe på sjølve postkassen Brev som ikke passer i postkassen blir kjørt tilbake til næremeste postkontor. Postbudet ligger selvfølgelig ikke post OPPÅ postkassen. All post er konfidensielt materiale hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jupp, stemmer det. Er jo ikke akkurat slik at hvis du venter en pakke som tilfeldigvis er for stor, så tenker postmannen "skitt au" og legger den et tilfeldig sted. De drar til nærmeste postkontor (eller postbutikk) leverer den der, så får du brev i posten om å komme og hente den der fordi forsendelsen var for stor. 60kroner spart. Endret 7. oktober 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Aahh.. Høyres fornuftig ut det. Eg vart berre litt skremd av alle avisene som låg og slang i trappeoppgangen ein dag. Aviser som budet ikkje hadde fått plass til nokon annan stad Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Veldig fornøyd med absoluttspill.no .. Spillet låå klart på postkontoret allerede etter under ett døgn.. Sendt fra Hammerfest til ute på landet i nærheten av Bergen Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hehe.. Er plutselig blitt avhengig av postoppkrav eg og no. Eg bur i eit tilnærma burettslag med ein god del andre folk, og med tanke på at postkassen min berre består av ei lita sprekk (berekna på brev sjølvsagt), er 60kr ei billeg forsikring, mot at postmannen ligg pakka mi tilgjengeleg for alle og ein kvar oppe på sjølve postkassen Brev som ikke passer i postkassen blir kjørt tilbake til næremeste postkontor. Postbudet ligger selvfølgelig ikke post OPPÅ postkassen. All post er konfidensielt materiale hvis jeg ikke tar helt feil. Litt OT men fikk en full sending fra play.com en gang med en mix av filmer og spill. var totalt 16 konvolutter tror jeg. kom til postkassa å fant en rimibærepose med alle sammen oppi som stod å balanserte oppå postkassa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå