Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Guitar Hero: Aerosmith Incl. Guitar 419kr hos cdon.com

 

Haha bra tilbud. Hadde GH3 og gitar fra før. Men skulle gjerne hatt en til, og hadde ikke GH: Aerosmith så dette passa meg midt i blinken. Takk for tipset. :thumbup:

 

Edit: Kjøpt sammen med noen få dvder.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er litt skeptisk til play.com. venta 3 mnd på halo 3 fra dei. Dei sendte spelet 2 ganger, men fekk det aldri. Kan det ha noko med adressa mi å gjere, eller var det reint tilfeldig (har selfølgeleg skrive den rett med gatenavn, postnr. osv..)?

 

edit: kva for nettbutikkar er anbefalt å handle fra i USA? Veit om amazon.com

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar
er litt skeptisk til play.com. venta 3 mnd på halo 3 fra dei. Dei sendte spelet 2 ganger, men fekk det aldri. Kan det ha noko med adressa mi å gjere, eller var det reint tilfeldig (har selfølgeleg skrive den rett med gatenavn, postnr. osv..)?

 

edit: kva for nettbutikkar er anbefalt å handle fra i USA? Veit om amazon.com

 

Beste siden er by far Play-Asia.com

 

Får ikke toll hvis du sender mail i forkant

Lenke til kommentar
er litt skeptisk til play.com. venta 3 mnd på halo 3 fra dei. Dei sendte spelet 2 ganger, men fekk det aldri. Kan det ha noko med adressa mi å gjere, eller var det reint tilfeldig (har selfølgeleg skrive den rett med gatenavn, postnr. osv..)?

 

Morsomt det der, hadde akuratt samme problemet. Bestilte Halo 3 hos play i sommer.

Fikk det aldri, endte med at jeg fikk refundert pengene ;)

Var mye surr, sto at Halo 3 var sendt i Juli. Så får jeg en mail i August om at det var sent...

Min teori er at Halo 3, aldri var på lager og egentlig aldri har vært sendt :hmm:

Lenke til kommentar

Tror Play.com rotet litt i sommerferien. Bestilte selv 7 spill før jeg dro til USA og fikk etter en liten stund mail om at 6 av disse var sendt, inkl. Halo 3. Da jeg sjekket ordre historikk sto det at alle spillene hadde blitt sendt, men da jeg kom hjem fant jeg ut at det ene spillet (det jeg ikke fikk mail om) manglet, og den mailen kom først 1 måned senere.

 

Spillet havnet aldri i min postkasse, men de har en lett måte å rapportere ikke mottatte varer, så benyttet meg av den og 2 dager senere lå mitt manglende spill i posten, sendt med Royal Mail, og ikke det vanlige treige systemet Play.com bruker.

Lenke til kommentar

Hehe.. Er plutselig blitt avhengig av postoppkrav eg og no. Eg bur i eit tilnærma burettslag med ein god del andre folk, og med tanke på at postkassen min berre består av ei lita sprekk (berekna på brev sjølvsagt), er 60kr ei billeg forsikring, mot at postmannen ligg pakka mi tilgjengeleg for alle og ein kvar oppe på sjølve postkassen :)

Lenke til kommentar
Hehe.. Er plutselig blitt avhengig av postoppkrav eg og no. Eg bur i eit tilnærma burettslag med ein god del andre folk, og med tanke på at postkassen min berre består av ei lita sprekk (berekna på brev sjølvsagt), er 60kr ei billeg forsikring, mot at postmannen ligg pakka mi tilgjengeleg for alle og ein kvar oppe på sjølve postkassen :)

 

Grunnen til at eg bruker det er at eg er under 18, og kan då ikke bruke kortet mitt

Lenke til kommentar
Hehe.. Er plutselig blitt avhengig av postoppkrav eg og no. Eg bur i eit tilnærma burettslag med ein god del andre folk, og med tanke på at postkassen min berre består av ei lita sprekk (berekna på brev sjølvsagt), er 60kr ei billeg forsikring, mot at postmannen ligg pakka mi tilgjengeleg for alle og ein kvar oppe på sjølve postkassen :)

Brev som ikke passer i postkassen blir kjørt tilbake til næremeste postkontor. Postbudet ligger selvfølgelig ikke post OPPÅ postkassen. All post er konfidensielt materiale hvis jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Jupp, stemmer det.

Er jo ikke akkurat slik at hvis du venter en pakke som tilfeldigvis er for stor, så tenker postmannen "skitt au" og legger den et tilfeldig sted.

 

De drar til nærmeste postkontor (eller postbutikk) leverer den der, så får du brev i posten om å komme og hente den der fordi forsendelsen var for stor.

60kroner spart.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Hehe.. Er plutselig blitt avhengig av postoppkrav eg og no. Eg bur i eit tilnærma burettslag med ein god del andre folk, og med tanke på at postkassen min berre består av ei lita sprekk (berekna på brev sjølvsagt), er 60kr ei billeg forsikring, mot at postmannen ligg pakka mi tilgjengeleg for alle og ein kvar oppe på sjølve postkassen :)

Brev som ikke passer i postkassen blir kjørt tilbake til næremeste postkontor. Postbudet ligger selvfølgelig ikke post OPPÅ postkassen. All post er konfidensielt materiale hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Litt OT men fikk en full sending fra play.com en gang med en mix av filmer og spill. var totalt 16 konvolutter tror jeg. kom til postkassa å fant en rimibærepose med alle sammen oppi som stod å balanserte oppå postkassa :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...