Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)

zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 360-spill for £25 hos DVD.co.uk

£1 i frakt per produkt.

Ikke så mye å velge i, men for RPG-fans så kan du få Lost Odyssey og Mass Effect samlet for ca. 270 kr.inkl.frakt.

Link

Og dersom noen lurer: Varene sendes enkeltvis, så 200-kronersgrensa er ikke noe problem. I allefall har jeg alltid fått mine spill enkeltvis derfra. Leveringstida har variert mellom 2 og 5 dager.

Lenke til kommentar
2 360-spill for £25 hos DVD.co.uk

£1 i frakt per produkt.

Ikke så mye å velge i, men for RPG-fans så kan du få Lost Odyssey og Mass Effect samlet for ca. 270 kr.inkl.frakt.

Link

Og dersom noen lurer: Varene sendes enkeltvis, så 200-kronersgrensa er ikke noe problem. I allefall har jeg alltid fått mine spill enkeltvis derfra. Leveringstida har variert mellom 2 og 5 dager.

Tusen takk for dette :) Spørs om jeg ikke plukker opp Lost Odyssey og Tomb Raider Legends. Må spilles før nyeste kjem, veitu :D

Gud, jeg har altfor mye å spille ferdig (7spill til PS3/X360), men greit å stacke opp litt ^^

Lenke til kommentar

Det ene spillet mitt ble sendt på mandag (2 dager siden), og jeg fikk det allerede i dag.

2Dagers delivery fra england er noe av det beste jeg har opplevd når det kommer til shipping. Fine priser hadde de også, så har kommer jeg til å handle flere ganger!

Lenke til kommentar

Denne tråden er gull :D

Fant akkurat Condemned 2 for £17.99 +£1 i porto på dvd.co.uk :)

Fant også disse to på Play

Tomb Raider Legend for £17.99

Lego Star Wars: The Complete Saga £17.99 (denne var det vel også mulig å få for kr 99,- et eller annet sted?)

Så også at Forza 2 kostet under kr 200,- på Play.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Kan nok stemme det. Men i følge Aftenposten sin valutakalkulator tilsvarer 40 USD 223 NOk. Kanskje den ikke er så oppdatert.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

jaja. 10 kr fra eller til har vel ikke så mye å si. Spillet er hvertfall bestillt :) Med guide bok :p

Noen som har erfaring med Brian Lara Cricket? Det koster kun 8£ på thehut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...