cavumo Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Clas Ohlson selger alltids en del til under 300,- Sist jeg sjekket var ikke det store greiene, men hvis du ikke er så kresen så Endret 16. august 2008 av nypis Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Var ikke kjempespill, nei. Men det kan man ikke regne med... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Spaceworld selger Orange Box til 250 kr stk. Slo til jeg da! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Blacksite, Kane and Lynch, The Darkness, Stranglehold, Timeshift og Jericho + fler til 99kr på Elkøp nå. Og Orange Box til 199kr Dette gjelder butikk men også muligens nettbutikken men det har jeg ikke sjekka Endret 23. august 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
emunch Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 En liten oppdatering på Lagerrydningen på Komplett. Project Gotham Racing 4 koster nå 49,- (tidl. 199,-) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Nå hadde jeg akkurat kjøpt massevis av spill for bare litt over en uke siden, så kommer det jammen enda flere tilbud på komplett.no . Måtte bare kjøpe igjen jeg da . Denne gangen ble det: Project Gotham Racing 4 49,- Lost Odyssey 199,- Topspin 3 199,- Lego Star Wars 1 & 2: The Complete Saga 99,- De hadde også mye annet til under 200,- anbefaler sterkt å sjekke siden deres før alt er tomt. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Top Spin og Lego Star Wars :!: Kommer du noen gang til å spille disse spillene mer enn 10 minutter? xD Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Top Spin og Lego Star Wars :!: Kommer du noen gang til å spille disse spillene mer enn 10 minutter? xD Lego Star Wars er veldig gøy, Top Spin vet jeg derimot ikke noe om. Har sikkert spilt Lego Indinana Jones i 20 timer (mye pga. av achievements da, men men) og har nå begynt på Lego Star Wars. Er sinnsykt gøy! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg kommer til å spille begge de 2 mye ja. Fikk litt interesse av tennisspill etter at jeg kjøpte Virtua Tennis 3, og Top Spin 3 skal vel være bedre har jeg hørt. Lego Star Wars har jeg hatt lyst på lenge, men har ikke sett det så billig som nå, så da kjøpte jeg det. De har forresten også Lego Indinana Jones der til 199,- , men det har jeg fra før, og det er velig bra. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fikk mail fra dvdstrax: NÅ SLIPPER DU FORTOLLING OG MOMS PÅ VARER DU KJØPER HOS DVDSTRAX.COM Til nå har du selv måtte fortolle og betale moms av varer over 200,-. I tillegg så har posten krevd in et gebyr på kr 90,-. Fra i dag er dette slutt. Alle prisene til norske kunder er inklusive moms. Det betyr at alle varer blir fortollet inn av selger og moms og toll blir betalt. Du får faktura i pakken som vanlig, men denne er da inklusive moms. Lager og forsendelse blir som før fra lager i Danmark, men varene blir innført samlet og innfortollet. Nye betingelser her. Det er jo kult, da. De har jo ofte gode priser. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Nå hadde jeg akkurat kjøpt massevis av spill for bare litt over en uke siden, så kommer det jammen enda flere tilbud på komplett.no . Måtte bare kjøpe igjen jeg da . Denne gangen ble det: Project Gotham Racing 4 49,- Lost Odyssey 199,- Topspin 3 199,- Lego Star Wars 1 & 2: The Complete Saga 99,- De hadde også mye annet til under 200,- anbefaler sterkt å sjekke siden deres før alt er tomt. Du som hadde den store listen på 22 spill eller hva det var? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 I smell... SKUNK! :!: Jeg fokuserer på å ha en spillsamling med mange(etter hvert), gode spill! For å si det sånn, selv om Eragon hadde kostet 50 kr, så ville jeg ikke kjøpt det, med mindre jeg kunne byttet det inn i et annet spill i en EB-deal eller noe Men det er jo mange som kjøper Eragon fordi det er lett å få Achievements, ikke f*** om jeg hadde pina meg igjennom Eragon for å få 1000 ubetydelige poeng ^^ Jeg har hvertfall ikke betalt så mye for spilla jeg har kjøpt. PGR4 fikk jeg med Xbox 360'en, men solgte jeg for 350 kr når jeg kjøpte Skate. [+350kr] Skate kjøpte jeg for 500 kr. [-150 kr] Call of Duty 4 fikk jeg. Army of Two fikk jeg. MoH Airbourne fikk jeg. PGR3 og Prey kjøpte jeg for 200 kr. [-350] GTA IV bytta jeg inn med MoH:A, PGR3 og Prey, + at jeg fikk gavekort på 100 kr. [-250] PGR4 kjøpte jeg på nytt for 200 kr. [-450] The Orange Box kjøpte jeg for 250 kr. [-700 kr] Så for 700 kr har jeg nå: Skate, PGR4, Call of Duty 4, Army of Two, GTA IV og The Orange Box Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 The Hut har tilbud på en del spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Dette er ikke stedet hvor man diskuterer spillsamlinga si og hvor mye penger man har brukt. Trådens formål er å tipse andre brukere om spill på billigsalg. Lenke til kommentar
emunch Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Eternal Sonata til £10.19 (+ £1 porto) på BlahDVD . "In stock" i skrivende øyeblikk. Blir ca kr. 110 ferdig levert. BlahDVD er rimelig raske ift. Play.com. (Siste spill fra Play tok 3 uker ). Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Da bestilte jeg blacksite på komplett for 99,- var 1 igjen, så var heldig med den! Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Eternal Sonata til £10.19 (+ £1 porto) på BlahDVD . "In stock" i skrivende øyeblikk. Blir ca kr. 110 ferdig levert. BlahDVD er rimelig raske ift. Play.com. (Siste spill fra Play tok 3 uker ). eg har venta ein mnd på halo 3 fra play.com (dei sendte nytt for litt over ei veke sidan). utrolig irriterande, men er redd for at eg hadde vore meir inne dersom eg hadde fått det midt på sommaren Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Er det forsatt tilbud på The Orange Box? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Er det forsatt tilbud på The Orange Box? Tror Spaceworld har det fortsatt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå