husgutt Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 17,99 pund er under 200 kr og derfor ingen toll Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Halo 3 koster 24,99 £ og det blir derfor moms. Hvor mye får noen andre regne ut, men det blir billigere å kjøpe i Norge. Endret 24. juli 2008 av nypis Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Forvirringen her kommer av at sommersalget som sluttet tirsdag. Da fikk man halo 3 til under 200NOK, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 BTW tomb raider legend, crackdown, stranglehold og noen fler spill finnes på elkjøp i sarpsborg til 200lappen. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Halo koster 320,50kr inkuldert toll Men ser at noen selfer fra den dær play & trade halo nytt for 14 pund, noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Playtrad funker fett. Sikker? Mente det bare funka vis du bodde i England eller noe sånt. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er det bare midlertidig, eller har Play.com sluttet med å skrive verdien på pakken? I så fall er det jo gull og grønne skoger hvis vi kan bestille for over 200,- på Play.com. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er det bare midlertidig, eller har Play.com sluttet med å skrive verdien på pakken? I så fall er det jo gull og grønne skoger hvis vi kan bestille for over 200,- på Play.com. Hvor har du hørt dette fra? Har jobbet som postmann i 4 år nå, og har kun sett ett tilfelle av ingen pris på pakken, men kunden mente det muligens var fordi det var bøker ...? Men om dette skulle være så, så forandrer det ganske mye! Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Playtrad funker fett. Sikker? Mente det bare funka vis du bodde i England eller noe sånt. Neida, jeg bruker Playtrade hvis jeg kommer billigst ut den veien. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Hvor har du hørt dette fra? Fikk pakke i posten idag. Verdien på bestillingen var £17.99, men det var ingen sted å finne på pakka. Bilde vedlagt... Endret 29. juli 2008 av Tjohei Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Fikk pakke fra Play i dag - med prisen på pakken: Men det er noe annet som ble feil: Lenke til kommentar
goggys Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jobber for tiden i posten og jeg ser en del play.com pakker. De aller fleste pakkene jeg ser har verdi oppgitt på pakken. Tror de pakkene uten verdi må være en feil eller noe. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ok. Takk for at du knuste håpet mitt. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Kan oppgitt pris utpå pakke ha noe med sendingstype man velger hos play.com? For man kan vel velge forskjellige sendingstyper der, eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg oppgav ikke noen spesiell sendetype da jeg bestilte pakken jeg fikk uten verdi. Bestilte bare som vanlig. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Lego Star Wars: Complete Saga til £17.99 hos Play.com. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Liten heads-up vedr. bestilling fra Play på tilbudsspill, jeg fikk toll på Army of Two som var kjøpt for £17.99, men de hadde skrevet £25 på pakka. Dette løste seg dog fort, sendte PDF-utskrift fra nettbanken som beviser sum og skjermdump av min ordrehistorikk på Play til Posten ([email protected] forresten), så fikk de rettet dette. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Liten heads-up vedr. bestilling fra Play på tilbudsspill, jeg fikk toll på Army of Two som var kjøpt for £17.99, men de hadde skrevet £25 på pakka. Dette løste seg dog fort, sendte PDF-utskrift fra nettbanken som beviser sum og skjermdump av min ordrehistorikk på Play til Posten ([email protected] forresten), så fikk de rettet dette. Skjedde dette nå nylig? Var masse problemer der for en måneds tid siden men alt jeg har mottatt fra der den siste tiden har kommet frem uten problemer. håper det ikke er på'n igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå