Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Sinnsykt bra tråd, kjipt at jeg ikke har sett den før nå.. kunne spart litt penger :p

 

Jeg ser at noen av dere skriver at dere sender mail til Play-Asia og VGP og spør om de kan skrive en annen pris på pakken slik at dere slipper å betale moms/toll, noen som har prøvd det på play? Har sinnsykt lyst på Mass Effect, og Collectors Edition på play koster 22.99 GBP, eller ca 232 kr hvis man regner om med tollvesenet sin kurs. Er no drit å måtte betale nærere 60kr ekstra pga av de 32 kr hehe.

 

292 kr jo fortsatt en veldig bra pris, spesielt for collectors edition :p

 

Play.com skriver ikke lavere pris. Og så kan du plusse på 97 kr for forenklet tollgebyr. 389 kroner er ikke en like hyggelig pris.

 

Huh, må man betale 60+97 kr?

Er ikke spill tollfrie varer som CDer og DVDer? Trodde man "bare" måtte betale 25% moms..

 

Jaja, 389kr er fortsatt ikke så altfor ille.

Den billigste prisen jeg har sett til Mass Effect er 369kr, brukt på GameStop. Den vanlige versjonen koster mellom 499 og 599 ubrukt - avhengig av hvilken butikk du går til. I alle fall det jeg har sett. Hvis noen av dere har sett det billigere andre steder så er det bare å si fra :p

 

Takk for svar angående det med prisen forresten Nypis og EdinhoBIH

Endret av Scarymovies
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joytech Xbox 360 Control Center - £17.99 på play.com. Heftig nedsatt fra £89.99 :) Her er også en test fra TrustedReviews

 

Har personlig ikke bruk for den atm men dette var så billig at jeg bare måtte slå til :p Fin å ha i tilfelle jeg trenger den etterhvert også :)

Støtter denne 1080p?

 

"The Control Center is capable of outputting in 480p, 720p and 1080i using component cables and will of course output at standard PAL resolutions too."

 

Ser ikke sånn ut desverre

Lenke til kommentar

Bestilte på rappen eg òg. COD 4 er eit spel eg har hungra etter å prøve LENGE. Men må liksom bli ferdig med SKATE og GeoW før eg startar på ENNO eit nytt spel. =/

 

Men noko som er litt sjukt: frakt på 144 kroner? Konvolutten/pakken bør vere gullbelagt og kome med ekspress-due-transport spør du meg.

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Play.com har oppdatert salget sitt litt nå.

 

Det virker også som de nå har ordnet opp i feilmerkingen.

Fikk nettopp et spill fra det lageret med hvite konvolutter som alle feilmerkingende har kommet fra.

Og nå var verdien satt til £15 på et spill som kostet £14.99 :)

 

Noen andre som har fått spill fra Play.com i det siste i hvite konvolutter med riktig verdi påskrevet?

 

Mass Effect til £17.99!

 

Dark Sector £17.99

 

Army of Two £17.99

 

Burnout: Paradise £17.99

Lenke til kommentar
Play.com har oppdatert salget sitt litt nå.

 

Det virker også som de nå har ordnet opp i feilmerkingen.

Fikk nettopp et spill fra det lageret med hvite konvolutter som alle feilmerkingende har kommet fra.

Og nå var verdien satt til £15 på et spill som kostet £14.99 :)

 

Noen andre som har fått spill fra Play.com i det siste i hvite konvolutter med riktig verdi påskrevet?

 

Mass Effect til £17.99!

 

Dark Sector £17.99

 

Army of Two £17.99

 

Burnout: Paradise £17.99

 

Jøss disse må akuratt ha blitt lagt til for jeg sjekket for en times tid siden :) Har mottat et par ting fra play i det siste å alle har blitt priset riktig ja å sklidd gjennom tollen :)

 

Takk for tipset forresten. Skal bestille Mass Effect å Dark Sector nå :) Vurderer også sterkt Burnout Paradise

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...