Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok å bestilte LOST-spillet, for 150 kr kan det ikke være så gale :thumbup:.

 

Jepp, hørte at spillet ikke var så dårlig, men var grådig kort. Derfor passer vel prisen.

 

Du må bruke www.toll.no sine omregningskurser - det er den som postens personale går ut i fra. Som du ser så gjelder kursen for en uke av gangen. Kan være greit å tenke på - det kan ta noen dager før spillet ankommer Norge fra England.

 

Play sender hvert spill for seg - uansett hvor mange du bestiller.

takker for infon

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Race Driver Grid til 260kr med frakt fra eBay. Spillet er region free, så du kan spille det her hjemme. Har kjøpt det selv fra samme selger, så jeg satser på at jeg får det. :)

Nå har jeg fått spillet til 260kr med frakt fra HK. :) Kjøpte meg like godt GTA IV fra samme fyren til 250kr, med frakt. :D Spillene er til og med den Europeiske utgaven så det er ikke noen Kina-tegn e.l. i manualen eller på coveret. Men det står "Not for distribution in the UK" på coveret. Som vet hva det er for noe?

Lenke til kommentar
Race Driver Grid til 260kr med frakt fra eBay. Spillet er region free, så du kan spille det her hjemme. Har kjøpt det selv fra samme selger, så jeg satser på at jeg får det. :)

Nå har jeg fått spillet til 260kr med frakt fra HK. :) Kjøpte meg like godt GTA IV fra samme fyren til 250kr, med frakt. :D Spillene er til og med den Europeiske utgaven så det er ikke noen Kina-tegn e.l. i manualen eller på coveret. Men det står "Not for distribution in the UK" på coveret. Som vet hva det er for noe?

 

Jeg tror det er fordi at de bruker en litt anderledes aldersmerking på noen spill. Står på flesteparten av mine spill også, så det er ikke noe å bekymre seg over ;).

 

EDIT: Forresten, er det noen som vet hvor sånn cirka hvor lang tid posten pleier å bruke når du kjøper fra play.com? Har bestilt av de før, men det jeg husker rett og slett om hvor lang tid det tok. Frykter at de har skrevet på feil verdi, slik de har gjort tidligere :ermm:.

Endret av nypis
Lenke til kommentar
Race Driver Grid til 260kr med frakt fra eBay. Spillet er region free, så du kan spille det her hjemme. Har kjøpt det selv fra samme selger, så jeg satser på at jeg får det. :)

Nå har jeg fått spillet til 260kr med frakt fra HK. :) Kjøpte meg like godt GTA IV fra samme fyren til 250kr, med frakt. :D Spillene er til og med den Europeiske utgaven så det er ikke noen Kina-tegn e.l. i manualen eller på coveret. Men det står "Not for distribution in the UK" på coveret. Som vet hva det er for noe?

 

Jeg tror det er fordi at de bruker en litt anderledes aldersmerking på noen spill. Står på flesteparten av mine spill også, så det er ikke noe å bekymre seg over ;).

 

EDIT: Forresten, er det noen som vet hvor sånn cirka hvor lang tid posten pleier å bruke når du kjøper fra play.com? Har bestilt av de før, men det jeg husker rett og slett om hvor lang tid det tok. Frykter at de har skrevet på feil verdi, slik de har gjort tidligere :ermm:.

 

Kan ta opp til 7 dager. Dette har hendt meg selvom jeg bare bestilt en cd.

 

Bestilte noe på lørdag. Det var Official Xbox 360 Play & Charge Kit til Xbox 360.

Håper det kommer til uken. Men jeg elsker Play.com selvom det kommer litt sent. Det er veldig billig på Play. :thumbup:

Lenke til kommentar
De selger den også for samme pris i butikk.

gjelder også elkjøp. Kanskje ikke så rart men.

 

Jeg har alltid syns Elkjøp og Lefdal har vært veldig like på alt mulig, og sjekket domenet;

 

Registrant:

Elkjop ASA

Lorenskog,

Lorenskog

NO

No Valid City, No Valid State

 

Domain Name: LEFDAL.COM

 

Korrupt :p Tenker det er en fantastisk stor konkurranse mellom disse, hvor de konstant prøver å presse prisene ned.

Lenke til kommentar
Håper sommersalget hos play varer en stund. Er jo fantastiske priser på crashdown og blue dragon. Men har ikke fått lønn enda :(

Jeg tror det varer ut sommeren. MEN, jeg har sett at flere spill har blitt byttet ut, som rainbow six 2 og ghost recon 2 til 360, kanskje pga det ble utsolgt. Nå må jeg få overført penger fra sparekontoen snart!

Lenke til kommentar

Sinnsykt bra tråd, kjipt at jeg ikke har sett den før nå.. kunne spart litt penger :p

 

Jeg ser at noen av dere skriver at dere sender mail til Play-Asia og VGP og spør om de kan skrive en annen pris på pakken slik at dere slipper å betale moms/toll, noen som har prøvd det på play? Har sinnsykt lyst på Mass Effect, og Collectors Edition på play koster 22.99 GBP, eller ca 232 kr hvis man regner om med tollvesenet sin kurs. Er no drit å måtte betale nærere 60kr ekstra pga av de 32 kr hehe.

 

292 kr jo fortsatt en veldig bra pris, spesielt for collectors edition :p

Endret av Scarymovies
Lenke til kommentar
Sinnsykt bra tråd, kjipt at jeg ikke har sett den før nå.. kunne spart litt penger :p

 

Jeg ser at noen av dere skriver at dere sender mail til Play-Asia og VGP og spør om de kan skrive en annen pris på pakken slik at dere slipper å betale moms/toll, noen som har prøvd det på play? Har sinnsykt lyst på Mass Effect, og Collectors Edition på play koster 22.99 GBP, eller ca 232 kr hvis man regner om med tollvesenet sin kurs. Er no drit å måtte betale nærere 60kr ekstra pga av de 32 kr hehe.

 

292 kr jo fortsatt en veldig bra pris, spesielt for collectors edition :p

 

 

Jeg tror ikke det funker på Play.com..Ganske sikkert faktisk.

 

Men Play-Asia er jo KONGE:D

 

Kjøpte Gears, Bioshock og Mass Effect for 700kr, inkl ALT!

Lenke til kommentar
Sinnsykt bra tråd, kjipt at jeg ikke har sett den før nå.. kunne spart litt penger :p

 

Jeg ser at noen av dere skriver at dere sender mail til Play-Asia og VGP og spør om de kan skrive en annen pris på pakken slik at dere slipper å betale moms/toll, noen som har prøvd det på play? Har sinnsykt lyst på Mass Effect, og Collectors Edition på play koster 22.99 GBP, eller ca 232 kr hvis man regner om med tollvesenet sin kurs. Er no drit å måtte betale nærere 60kr ekstra pga av de 32 kr hehe.

 

292 kr jo fortsatt en veldig bra pris, spesielt for collectors edition :p

 

Play.com skriver ikke lavere pris. Og så kan du plusse på 97 kr for forenklet tollgebyr. 389 kroner er ikke en like hyggelig pris.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...