Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VideoGamesPlus.ca har satt ned prisen på Mass Effect og Scene It til 39,99 canadiske dollar, som blir rett under 200,- med dagens omregnigskurser. Så selv om spillet skulle bli stoppet, har man sitt på det tørre. Det er jo litt større sjangs for det med Scene It, mener jeg... ;) Så når man legger på frakt, lander begge på ca. 240,-.

 

Tenkte du kunne ta det med til ettertanke, at VGP setter ned verdien på pakka, så selv om du handler for 4000kr, vil du nok slippe moms.. :) Jeg pleier å skrive det på ordrebeskrivelsen, men mange sier det ikke er nødvendig, har ikke tørt å sjekke, da det tar 2 sec å skrive at jeg vil de skal merke pakka med 20$.. :)

 

Hva vil det si at det er Asiatisk verson egentlig? Har ikke handla fra Play-Asia.com før

DVS at du sannsynligvis får noen merkelige tegn på coveret ditt.. + at manualen står med rare tegn, + engelsk.. Ikke noen problemer med det, men vær også sikker på at det er engelsk tale i spillet, noe de fleste har.. :) Har selv Bioshock og Mass Effect i asiatisk versjon, og har ingen problemer med det.. :)

Lenke til kommentar
Tenkte du kunne ta det med til ettertanke, at VGP setter ned verdien på pakka, så selv om du handler for 4000kr, vil du nok slippe moms.. :) Jeg pleier å skrive det på ordrebeskrivelsen, men mange sier det ikke er nødvendig, har ikke tørt å sjekke, da det tar 2 sec å skrive at jeg vil de skal merke pakka med 20$.. :)

Vet jo det. :) Men jeg har fått stoppa pakker i tollen, jeg, selvom det var skrevet på verdi under 200,-, så jeg ville bare påpeke at selv Scene-It? kunne ikke tollerne melke noe ut av, som er mer sannsynlig at de ville prøve på, tatt størrelsen på pakka i betraktning. ;)

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 (with Play.com Exclusive Steelbook) til £17.99 hos Play.com :)

 

Måtte nesten slenge inn en bestilling på den.

Så får vi se om Play.com har ordnet opp nå :)

Takk for tipset.. Egentlig ikke spenn, men måtte bare jeg også.. Selv om jeg ikke er ferdig med nr 1 enda. Jeg og en kompis kom ca halveis i spillet, også klikka spillet.. SÅ nå må vi begynne på nytt :thumbdown:

Lenke til kommentar

 

Shit au :)

 

Da fikk jeg bestilt:

 

Timeshift

Tomb Raider: Anniversary

Blacksite

 

Begynner å bli mange spill i hylla nå :whistle:

 

 

Steike.. Kva ligg pund på pr. dags dato? Eg kunne tenkt å plukke med meg Crackdown og eit par andre frå salet der :)

 

Det er denne oversikten du skal bruke:

 

http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...;epslanguage=NO</a>

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Linken virker ikke.

Denne virker i alle fall.

http://www.finn.no/finn/travel/info/currency/

 

Uansett, er det sånn at det er lurt å kjøpe spillene hver for seg?

 

Jeg har rettet på linken.

 

Du må bruke www.toll.no sine omregningskurser - det er den som postens personale går ut i fra. Som du ser så gjelder kursen for en uke av gangen. Kan være greit å tenke på - det kan ta noen dager før spillet ankommer Norge fra England.

 

Play sender hvert spill for seg - uansett hvor mange du bestiller.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...