Typho Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fikk akkurat den samme mailen i dag. Så får håpe de faktisk gjør noe med det! Har også fått fjernet momsen på pakkene mine og fått hentet dem Skannet sendingbekreftelsen og ordresiden til en PDF fil for hver pakke og sendte det til [email protected]. Og da fjernet de momsen og jeg kunne dra på posten å hente pakkene mine uten å betale noe. Hvis det er noen andre som skal gjøre dette så husk at det er viktig å sendte informasjonen som PDF og ikke bare kopiere ordrebekreftelsen og legge den til som vedlegg. De godtar ikke "klipp og lim" av informasjonen da dette ikke er et gyldig dokument. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fikk akkurat den samme mailen i dag.Så får håpe de faktisk gjør noe med det! Har også fått fjernet momsen på pakkene mine og fått hentet dem Skannet sendingbekreftelsen og ordresiden til en PDF fil for hver pakke og sendte det til [email protected]. Og da fjernet de momsen og jeg kunne dra på posten å hente pakkene mine uten å betale noe. Hvis det er noen andre som skal gjøre dette så husk at det er viktig å sendte informasjonen som PDF og ikke bare kopiere ordrebekreftelsen og legge den til som vedlegg. De godtar ikke "klipp og lim" av informasjonen da dette ikke er et gyldig dokument. Skulle prøve å ta ut siste pakken min i dag med toll på (army of two erstatningsvare til £0.00) men etter 20 min på telefon uten å komme igjennom så gadd jeg ikke vente mer å dama på posten var allerede dritt lei å hadde allerede gått å henta seg en stol så da sa jeg at vi kunne fixe det seinere har allerede en kopi av AOT her å nye xboxen er fortsatt ikke kommet så haster liksom ikke Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Var på elkjøp og så Racedriver GRID til 199 kr. er ikke det veldig billig for et nytt bra(?) spill? Også Pro street og simpsons var i kampanjen til 199. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Beautiful Katamari Xbox 360 180kr Play.com Endelig etter å ha hatt ordren inne i over en måned, er Katamari tilbake på lager og forhåpentligvis på vei til min postkasse Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Dette blir bare nesten under 300 kroner, men CDON har senka prisene på endel Guitar Hero produkter, deriblant treern til 279,-, altså 308,- med frakt. @Gotham: Hvilken Elkjøp var det? Endret 19. juni 2008 av Tjohei Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Da har jeg mottatt: The Darkness Lost Planet fra Play, begge til under kr 200,- og korrekt merket, rett i postkassa slik det skal være! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Da har jeg mottatt: The Darkness Lost Planet fra Play, begge til under kr 200,- og korrekt merket, rett i postkassa slik det skal være! Hell yeah! Sånn skal det være Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) VideoGamesPlus.ca har satt ned prisen på Mass Effect og Scene It til 39,99 canadiske dollar, som blir rett under 200,- med dagens omregnigskurser. Så selv om spillet skulle bli stoppet, har man sitt på det tørre. Det er jo litt større sjangs for det med Scene It, mener jeg... Så når man legger på frakt, lander begge på ca. 240,-. Endret 20. juni 2008 av Tjohei Lenke til kommentar
Typho Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Lefdal selger nå Half Life 2: The Orange Box til 199kr ink. frakt De selger den også for samme pris i butikk. Endret 20. juni 2008 av Typho Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Lefdal selger nå Half Life 2: The Orange Box til 199kr ink. frakt De selger den også for samme pris i butikk. Takker! Har ventet lenge på at dene skulle nå 200 lappen Men følger Half-Life episode 1 med i pakken også? Har ikke spilt denne før så er kansje dumt å begynne rett på episode 2 hvis det bare er denne som er med? Endret 21. juni 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
huGGGy Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ep 1 er med, noe du veldig fort kunne funnet ut ved å ta et google søk. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Rainbow Six Vegas 2 til £19,54 (ca 199kr) på amazon.co.uk etter VAT er trekt. Totalt £24.52 (ca 250kr) inkl. frakt Endret 21. juni 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tenkte jeg skulle slå til på Racedriver GRID, Lost Planet, Ninja Gaiden 2 og Assassins Creed fra Play-Asia.com nå, men totalen for alle 4 blir 925. (egentlig temmelig billig, men burde jeg dele opp pakken? Er det bare å sende Play-Asia en mail hvor jeg ber dem om å sette totalprisen på pakken ned med 50% ellerno? Mener å ha lest et sted om det.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 dem kan sette halv pris på pakkene, er vell best og legge in ordrene separat Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 mm, var det jeg tenkte meg Hva vil det si at det er Asiatisk verson egentlig? Har ikke handla fra Play-Asia.com før Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) har ingenting og si spillene er somregel på engelsk handla netopp Ninja gaiden 2 der, asia versionen, funker helt fint med engelsk tale og tekst Endret 21. juni 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Lefdal selger nå Half Life 2: The Orange Box til 199kr ink. frakt De selger den også for samme pris i butikk. Orange box bestilt, syns dette var et bra tilbud. Ser at Lefdal har tilbud på flere spill, blant annet Skate til 199,- Lenke til kommentar
Løve Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Race Driver Grid til 260kr med frakt fra eBay. Spillet er region free, så du kan spille det her hjemme. Har kjøpt det selv fra samme selger, så jeg satser på at jeg får det. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Oppladbartbatteri til kontrolleren $6.50 @ DealExtreme gratis frakt. Ikke akkurat spill, men jeg tenkte jeg kunne nevne det likevel. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 mm, var det jeg tenkte meg Hva vil det si at det er Asiatisk verson egentlig? Har ikke handla fra Play-Asia.com før Vet ikke hvor noob du er, men vær sikker at spillet støtter PAL da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå