Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat den samme mailen i dag.

Så får håpe de faktisk gjør noe med det!

 

 

Har også fått fjernet momsen på pakkene mine og fått hentet dem :)

 

Skannet sendingbekreftelsen og ordresiden til en PDF fil for hver pakke og sendte det til [email protected].

Og da fjernet de momsen og jeg kunne dra på posten å hente pakkene mine uten å betale noe.

 

Hvis det er noen andre som skal gjøre dette så husk at det er viktig å sendte informasjonen som PDF og ikke bare kopiere ordrebekreftelsen og legge den til som vedlegg.

De godtar ikke "klipp og lim" av informasjonen da dette ikke er et gyldig dokument.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk akkurat den samme mailen i dag.

Så får håpe de faktisk gjør noe med det!

 

 

Har også fått fjernet momsen på pakkene mine og fått hentet dem :)

 

Skannet sendingbekreftelsen og ordresiden til en PDF fil for hver pakke og sendte det til [email protected].

Og da fjernet de momsen og jeg kunne dra på posten å hente pakkene mine uten å betale noe.

 

Hvis det er noen andre som skal gjøre dette så husk at det er viktig å sendte informasjonen som PDF og ikke bare kopiere ordrebekreftelsen og legge den til som vedlegg.

De godtar ikke "klipp og lim" av informasjonen da dette ikke er et gyldig dokument.

 

Skulle prøve å ta ut siste pakken min i dag med toll på (army of two erstatningsvare til £0.00) men etter 20 min på telefon uten å komme igjennom så gadd jeg ikke vente mer å dama på posten var allerede dritt lei å hadde allerede gått å henta seg en stol så da sa jeg at vi kunne fixe det seinere :p har allerede en kopi av AOT her å nye xboxen er fortsatt ikke kommet så haster liksom ikke :p

Lenke til kommentar

VideoGamesPlus.ca har satt ned prisen på Mass Effect og Scene It til 39,99 canadiske dollar, som blir rett under 200,- med dagens omregnigskurser. Så selv om spillet skulle bli stoppet, har man sitt på det tørre. Det er jo litt større sjangs for det med Scene It, mener jeg... ;) Så når man legger på frakt, lander begge på ca. 240,-.

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle slå til på Racedriver GRID, Lost Planet, Ninja Gaiden 2 og Assassins Creed fra Play-Asia.com nå, men totalen for alle 4 blir 925. (egentlig temmelig billig, men burde jeg dele opp pakken?

Er det bare å sende Play-Asia en mail hvor jeg ber dem om å sette totalprisen på pakken ned med 50% ellerno? :p

Mener å ha lest et sted om det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...