Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Turok til £17.99 hos Play.com for de som tørr å bestille ;)

 

 

Sendte forresten en mail til posten.

Og den personen som svarte meg skjønte ikke hvorfor jeg skulle bli nektet å fikse momsen på pakkene mine.

Så skal printe ut den mailen og ta meg en tur på posten til mandag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skjer med play for tiden a? Her har jeg endelig fått fikset problemet med tollen og skal til å kose meg med forza 2, men neeeida, play vil tydeligvis mye heller at jeg skal spille mario party ds..

:!:

 

Jeg var på posten i dag, og joda.. mitt forza 2 til £17.99 som atpåtill hadde blitt stoppet i tollen var marioparty ds

 

uff..

Lenke til kommentar

I går fikk jeg en ny hentelapp som antageligvis er Army of Two som Play.com sendte ut på nytt da jeg meldte det første savnet.

Og selvfølgelig ble den også stoppet i tollen :glare:

Så nå har jeg to stk. Army of Two som ligger på posten med momskrav :love:

 

Yay!

Lenke til kommentar
I går fikk jeg en ny hentelapp som antageligvis er Army of Two som Play.com sendte ut på nytt da jeg meldte det første savnet.

Og selvfølgelig ble den også stoppet i tollen :glare:

Så nå har jeg to stk. Army of Two som ligger på posten med momskrav :love:

 

Yay!

 

Haha samme her :p Fikk hentelapp Lørdag om spill som hadde kommet. Å siden den utgaven av Army of Two jeg meldte savnet dukket opp dagen etter de hadde sendt nytt så sitter jeg snart med 2 stk her jeg også :thumbup:

Lenke til kommentar
Kvifor kjøpe den eigentleg? Berre "må ha" faktoren er ikkje nok for min del :p

 

Bare kult å ha å den er jo så billig så må jo bare slå til. Følger jo med fjernkontroll som koster ca 250kr aleine også man kan bruke på 360'n :) å så kan den brukes på PC også. Kjekt å ha :p

Lenke til kommentar
filmane koste fra 49,- til 99,- istedenfor 200+ for BD. det er jo tross alt ca 500 filmar utgitt på hd-dvd

 

Kommer disse på BR etterhvert? Ser iallefall Transformers koster 49kr på platekompaniet.no så hvis disse ikke kommer på BR så må man jo nesten bare slå til :p

Lenke til kommentar

Som nevnt før i tråden så har det vert en del problemer med feil prising på pakker fra play.com. Sendte mail for en stund tilbake (1-2 uker) å først NÅ fikk jeg svar! Der sto det:

 

"Thank you for your email. Please accept our sincere apologies for the delay in responding. We are extremely sorry to hear of the pricing error on the packaging for your recent order and any inconvenience this has caused to you. We have investigated the matter with our warehouse and have taken measures to ensure that this does not occur again. We advise you to collect the item which is waiting for you and pay the charges. Please let us know when this has been done and we will credit the additional charges to your card straight away. We hope that this information is of some help to you. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions. Please accept our apologies once again for the inconvenience caused to you in this matter and thank you for your patience and valued custom.

 

Kind Regards, Customer Care Team

 

Play"

 

 

Kansje de skjerper seg nå da :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...