Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man får faktisk kjøpt GRID til ca. 275,- med frakt hos Play-Asia.com (asiatisk versjon). :cool:

Hvordan var det med Play-asia igjen, de skriver ned verdien ikke sant? Ser de har Scene It? til latterlige US$ 39.90. Noen som har noen erfaringer med større pakker fra Play-asia? lurer på om pakken kommer til å stoppes.

Lenke til kommentar
Fanboys ftw :*

 

Anyways, synes jeg så Condemned til 149,- på Platekompaniet

 

Ja fin pris det men synd det er classic utgave :( Hater de covrene! Men uansett. sikkert eneste som er mulig å få tak i nå så er kansje lurt å være kjapp før spillet forsvinner fullstendig fra sortimentet så får vel bare legge inn en bestilling :)

Lenke til kommentar
Jeg har lest at andre også har hatt problemer med at play.com har satt feil pris utenpå pakken.. Hva har da vært deres fremgangsmåte for å fikse dette? Jeg fikk beskjed om å fakse inn kviteringen, men jeg har ingen fakser..

 

Ser du litt tidligere i tråden så måtte jeg betale kr 190,- i tollavgift på grunn av at Play hadde satt feil verdi på pakken - £38 i stedet for £19.90 som var det jeg betalte.

 

Jeg tok et bilde av pakken og sendte det sammen med en e-mail til Play. Nå en uke etterpå så har de kreditert min konto med kr 190,- Helt topp :)

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Ja nå ligger det pakke til meg også på posten fra play.com. som de IGJEN har klart å sette 38 pund på. Hva faen er det de driver med der borte? :mad: Har noen en mail adresse til play man kan sende klagebrev til forresten? Finner bare de fu man melder fra om ikke motatt sending og skadede varer

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Da fikk jeg tre hentelapper med forenklet tollbehandling :hrm:

Så det er vel Army of Two, Kane & Lynch og Lair.

 

Æsj, så irritabelt! :thumbdown:

Jaja, får printe ut ordrebekreftelser og komme meg til postkontoret i morgen da.

 

Og jeg som akkuratt meldte Army of Two som savnet hos Play.com

 

 

Edit:

 

Jeg har sendt til [email protected] eller [email protected] når jeg klagd på noe før.

 

Edit:

 

Jeg sjekket svarene jeg hadde fått fra Play.com før.

Og det er de mailene som jeg har sendt til [email protected] som har blitt besvart.

Endret av Typho
Lenke til kommentar
Da fikk jeg tre hentelapper med forenklet tollbehandling :hrm:

Så det er vel Army of Two, Kane & Lynch og Lair.

 

Æsj, så irritabelt! :thumbdown:

Jaja, får printe ut ordrebekreftelser og komme meg til postkontoret i morgen da.

 

Og jeg som akkuratt meldte Army of Two som savnet hos Play.com

 

 

Edit:

 

Jeg har sendt til [email protected] eller [email protected] når jeg klagd på noe før.

 

Edit:

 

Jeg sjekket svarene jeg hadde fått fra Play.com før.

Og det er de mailene som jeg har sendt til [email protected] som har blitt besvart.

 

 

Ok takker for svar :) Kjipt med pakkene dine forresten :S Skjønner ikke hva som skjer med play for tiden ass. Har jo bestilt hundrevis av filmer og haugevis med spill der i noen år nå å har aldri hatt et eneste problem med pakkene/varen før nå da de begynte for en måned siden ca. Skal sende mail å klage nå så jo fler klager de får inn jo bedre skjerper de seg kansje fremover :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Da fikk jeg tre hentelapper med forenklet tollbehandling :hrm:

Så det er vel Army of Two, Kane & Lynch og Lair.

 

Æsj, så irritabelt! :thumbdown:

Jaja, får printe ut ordrebekreftelser og komme meg til postkontoret i morgen da.

 

Og jeg som akkuratt meldte Army of Two som savnet hos Play.com

 

 

Edit:

 

Jeg har sendt til [email protected] eller [email protected] når jeg klagd på noe før.

 

Edit:

 

Jeg sjekket svarene jeg hadde fått fra Play.com før.

Og det er de mailene som jeg har sendt til [email protected] som har blitt besvart.

 

 

Ok takker for svar :) Kjipt med pakkene dine forresten :S Skjønner ikke hva som skjer med play for tiden ass. Har jo bestilt hundrevis av filmer og haugevis med spill der i noen år nå å har aldri hatt et eneste problem med pakkene/varen før nå da de begynte for en måned siden ca. Skal sende mail å klage nå så jo fler klager de får inn jo bedre skjerper de seg kansje fremover :)

 

Jeg brukte :

 

[email protected]

 

Første gang jeg har opplevd problem også - men de fikset det så :)

Lenke til kommentar

Ok sendte en klage til [email protected] nå så håper de faktisk leser den å kan starte å prise pakkene riktig :p Skrev som følger:

 

 

Hi.

 

 

Recently i have had some problems with the packages you guys send me. You price the the package to £38 even though the content is much cheaper. This first happend a few weeks ago when i recieved Lost Odyssey to the Xbox360. The game itself costed £19.99 inc shipping but the price on the package was £38 so it got stopped in the Toll and they added 25% Norwegian VAT to the price and handling expenses becasue it was above the price limit that you can import to Norway.

 

 

The current free import price limit is 200kr (£20) and since the price on the package was priced to £38 i was ordered to pay the VAT before i could recieve the game. Luckily i got this fixed by calling www.toll.no where they told me that if the reciept inside the package was really showing £19.99 as i told them and not £38 as the package said on the outside it was ok and they would remove the fine so i could take the game home with me without any more trouble. To do this i had to go to the post office and explain my situation to the people working there and they had to call toll.no (wich took 40 minutes to get through on the line) and then open the package while on the phone with them and confirm that the reciept inside said £19.99 and then they had to fax a copy of it to them. After that was done they let me bring the game home with me without any more trouble or expenses.

 

 

 

So you see how much extra trouble this wrong pricing of the package is causing?

 

 

Anyways. Since i have ordered hundreds of DVD's and loads of games from you guys in the past and never have had any problems i didn't take this so hard cause i said to myself that accidents do happen and this was probably just a one time thing and would not happen again so i didnt want to complain about it, until now.. Becasue it has happened again! I got a bill in the mail today asking me to pay out a game (Army of Two to X360) at the post office from play.com that was priced to £38 so now i have to go through all that previous trouble AGAIN to get my game with me home. This game costs £17.99 and is also the price thats on the reciept and the sum that was taken out of my bank account when it was mailed to me so why you guys set the price on the package to £38 is really confusing me. And why that exact number?? Why don't you just put the price on the package to the same price as the content as you did before? It doesent make sence and also causes both me and the people at the post office alot of trouble because they are the ones that have to fix it while i have to be there guiding them through the problem.

 

 

I have also noticed that it's not just me this is happening to becasue the Norwegian forums on the internet are full of annoyed people having the same issue. We all buy games that costs under £20 so it would slip through the toll but even their packages are being priced at £38 casuing them to pay extra (Actually 190kr (£19). Almost the same price as the game itself or even more) so this seems to be becoming a plague.

 

 

So im telling you this with ha faint hope that you guys will start pricing the packages with the same price as the reciept from our orders so we dont end up getting these uneccasary problems :)

 

 

Kind regards and sorry for my bad english but i hope most of this made sense anyways :)

 

 

Engelsken min er ikke på topp å jeg gjenntar meg selv en del ganger men forhåpentligvis skjønner de det meste :) Heter det forresten "toll" i england også? visste ikke noe annet ord å bruke :hmm: Men de tok sikkert hintet

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...