Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde faktisk med meg utskrift av både ordrebekreftelse på e-mail og rdren inne på min side på play. Begge utskriftene viser £19.99.

 

Damen på postkontoret ringte inn til Tollkontoret og fortalte om opplegget - men det hjalp ikke.

 

Hun så også på når jeg åpnet pakken og det sto £19.99 på fakturaen som lå inne i pakken.

 

Pakken var hvit ja.

 

Får se om jeg ringer Toll i morgen :ermm:

 

 

Pakken var hvit ja. Tenkte meg det :hrm:

Du må ringe å klage ihvertfall!

 

Vi skulle vel egentlig ha klaget til Play da det er de som har gjort feil ;)

 

 

Uff skal tollen slå seg vrange å begynne å kødde sånn når jeg skal på posten i mårra med ordrebekreftelser og kvitering så får de heller bare ta å sende hele dritten i retur så bestiller jeg på nytt å håper play setter riktig pris på pakken neste gang. Xboxen er på rep så haster ikke så veldig for meg å få spillet egentlig :p

 

EDIT: Den planen kan jeg bare glemme forresten. Lost Odyssey er blitt satt opp til 34.99£ nå :(

 

 

Du må bare ikke gi deg på det.

 

Første gang jeg skulle ha ut en pakke som var feilmerket ble det også veldig mye styr.

Jeg måtte faktisk komme igjen dagen etter da de ikke greide å løse det.

 

Men du må passe på å klage på momsen før du løser ut pakken!

Det er visst veldig vanskelig å få igjen pengene etterpå.

Etter det jeg har lest er det ganske håpløst å klage på feil tollbehandlig etter du har hentet pakken og betalt momsen.

 

Har ikke noe erfaring med dette selv, men leste det på forumet her tror jeg.

Derfor har jeg bestandig passet på å klage før jeg har løst ut pakken.

 

Men det ordner seg sikkert :)

 

 

Hehe. Ja hadde aldri kommet til å betale det gebyret uansett så pakken ligger fortsatt på postkontoret ubetalt :)

 

EDIT: Vert på posten nå å etter 15 minutter kom dama i kassa gjennom på tlf til tollen å 2 minutter senere var kvitteringa faxet og alt var i orden :) Slapp å betale gebyr å fikk med meg Lost Odyssey hjem :new_woot: Trenger bare en X360 å spille på nå da... :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Jeg hadde faktisk med meg utskrift av både ordrebekreftelse på e-mail og rdren inne på min side på play. Begge utskriftene viser £19.99.

 

Damen på postkontoret ringte inn til Tollkontoret og fortalte om opplegget - men det hjalp ikke.

 

Hun så også på når jeg åpnet pakken og det sto £19.99 på fakturaen som lå inne i pakken.

 

Pakken var hvit ja.

 

Får se om jeg ringer Toll i morgen :ermm:

 

 

Pakken var hvit ja. Tenkte meg det :hrm:

Du må ringe å klage ihvertfall!

 

Vi skulle vel egentlig ha klaget til Play da det er de som har gjort feil ;)

 

 

Uff skal tollen slå seg vrange å begynne å kødde sånn når jeg skal på posten i mårra med ordrebekreftelser og kvitering så får de heller bare ta å sende hele dritten i retur så bestiller jeg på nytt å håper play setter riktig pris på pakken neste gang. Xboxen er på rep så haster ikke så veldig for meg å få spillet egentlig :p

 

EDIT: Den planen kan jeg bare glemme forresten. Lost Odyssey er blitt satt opp til 34.99£ nå :(

 

 

Du må bare ikke gi deg på det.

 

Første gang jeg skulle ha ut en pakke som var feilmerket ble det også veldig mye styr.

Jeg måtte faktisk komme igjen dagen etter da de ikke greide å løse det.

 

Men du må passe på å klage på momsen før du løser ut pakken!

Det er visst veldig vanskelig å få igjen pengene etterpå.

Etter det jeg har lest er det ganske håpløst å klage på feil tollbehandlig etter du har hentet pakken og betalt momsen.

 

Har ikke noe erfaring med dette selv, men leste det på forumet her tror jeg.

Derfor har jeg bestandig passet på å klage før jeg har løst ut pakken.

 

Men det ordner seg sikkert :)

 

 

Hehe. Ja hadde aldri kommet til å betale det gebyret uansett så pakken ligger fortsatt på postkontoret ubetalt :)

 

EDIT: Vert på posten nå å etter 15 minutter kom dama i kassa gjennom på tlf til tollen å 2 minutter senere var kvitteringa faxet og alt var i orden :) Slapp å betale gebyr å fikk med meg Lost Odyssey hjem :new_woot: Trenger bare en X360 å spille på nå da... :p

 

Det var jo fint at du fikk ordnet det :)

 

Hvis dette skjer en annen gang så skal jeg stå hardere på krava på postkontoret :)

 

MEN - jeg fikk en hyggelig mail fra Play i dag hvor det sto at de refunderte meg £19 :) :)

 

Så da er jeg på leting etter et godt spill til rett under kr 200,- på Play :)

 

Men nå begynner det å fylles opp i hyllen - jeg har følgende liggende uåpnet i plast:

 

Lost Odessey :)

Dead Rising

FEAR

Mass Effect

 

OG - det er tross alt sommer :dribble:

 

Farlig tråd dette

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar
Jeg hadde faktisk med meg utskrift av både ordrebekreftelse på e-mail og rdren inne på min side på play. Begge utskriftene viser £19.99.

 

Damen på postkontoret ringte inn til Tollkontoret og fortalte om opplegget - men det hjalp ikke.

 

Hun så også på når jeg åpnet pakken og det sto £19.99 på fakturaen som lå inne i pakken.

 

Pakken var hvit ja.

 

Får se om jeg ringer Toll i morgen :ermm:

 

 

Pakken var hvit ja. Tenkte meg det :hrm:

Du må ringe å klage ihvertfall!

 

Vi skulle vel egentlig ha klaget til Play da det er de som har gjort feil ;)

 

 

Uff skal tollen slå seg vrange å begynne å kødde sånn når jeg skal på posten i mårra med ordrebekreftelser og kvitering så får de heller bare ta å sende hele dritten i retur så bestiller jeg på nytt å håper play setter riktig pris på pakken neste gang. Xboxen er på rep så haster ikke så veldig for meg å få spillet egentlig :p

 

EDIT: Den planen kan jeg bare glemme forresten. Lost Odyssey er blitt satt opp til 34.99£ nå :(

 

 

Du må bare ikke gi deg på det.

 

Første gang jeg skulle ha ut en pakke som var feilmerket ble det også veldig mye styr.

Jeg måtte faktisk komme igjen dagen etter da de ikke greide å løse det.

 

Men du må passe på å klage på momsen før du løser ut pakken!

Det er visst veldig vanskelig å få igjen pengene etterpå.

Etter det jeg har lest er det ganske håpløst å klage på feil tollbehandlig etter du har hentet pakken og betalt momsen.

 

Har ikke noe erfaring med dette selv, men leste det på forumet her tror jeg.

Derfor har jeg bestandig passet på å klage før jeg har løst ut pakken.

 

Men det ordner seg sikkert :)

 

 

Hehe. Ja hadde aldri kommet til å betale det gebyret uansett så pakken ligger fortsatt på postkontoret ubetalt :)

 

EDIT: Vert på posten nå å etter 15 minutter kom dama i kassa gjennom på tlf til tollen å 2 minutter senere var kvitteringa faxet og alt var i orden :) Slapp å betale gebyr å fikk med meg Lost Odyssey hjem :new_woot: Trenger bare en X360 å spille på nå da... :p

 

Det var jo fint at du fikk ordnet det :)

 

Hvis dette skjer en annen gang så skal jeg stå hardere på krava på postkontoret :)

 

MEN - jeg fikk en hyggelig mail fra Play i dag hvor det sto at de refunderte meg £19 :) :)

 

Så da er jeg på leting etter et godt spill til rett under kr 200,- på Play :)

 

Men nå begynner det å fylles opp i hyllen - jeg har følgende liggende uåpnet i plast:

 

Lost Odessey :)

Dead Rising

FEAR

Mass Effect

 

OG - det er tross alt sommer :dribble:

 

Farlig tråd dette

 

Fint det løste seg for deg også :) Er litt problemer med play.com for tida virker det som. Priser pakkene feil å leverer ikke varer :S Kane & Lynch har fortsatt ikke blitt sendt fra de selv om jeg bestilte den 24. Mai. Har nå bestilt på amazon.co.uk istedet hvor den bare kosta £4 mer inkl frakt. Har heller ikke mottatt Army of Two enda som ble sendt fra de den 12. Mai noe som er merkelig siden Lost Odyssey ble sendt den 15. å har kommet frem. Enten har den blitt borte i posten eller så har play satt feil pris på pakken å nå har den stått ekstra lenge i tollen av en eller annen grunn. Har vel nevnt det meste av dette i poster over men da ble det oppsummert :p

Lenke til kommentar
DVDCrave har 7% avslag på alle varer (tror jeg) fram til 4. juni, og det gjør at bl.a. mye omtalte Lost Odyssey går til ca. 200-lappen med frakt. Avslaget skal visst trekkes fra i "kassen".

 

 

wow. Hvis det der stemmer har du gjortmeg jæævlig glad :D Sjekke hos ebgames på byporten idag, der kosta det 600kr :S

 

Skal prøve å bestille nå!

 

edit: Hmm. Ser ut til å komme på 232kr med frakt. Da er det vel snakk om toll og alt det der? :(

Endret av asad
Lenke til kommentar
edit: Hmm. Ser ut til å komme på 232kr med frakt. Da er det vel snakk om toll og alt det der? :(

Så lenge prisen på varen før frakt er på under 200, skal du ikke bekymre deg.

 

Ah! Wow. Dette var jo konge! Da bestiller jeg faktisk. Takk for bekreftelsen til dere begge :)

 

EDIT: bah. Ble usikker nå. Ifølge valutakalkisen på nor.no er 39,85 australske dollar 202 kr. Det står at spillet koster 193.25 kr hos dvdcrave though.

 

Og en ting til, hva mener de med "Suburb" ?

Ble litt usikker igjen :S

Endret av asad
Lenke til kommentar

Tollvesnet opererer med en kurs på AUD på 4,81, så da skal det bli 191,70 NOK i deres regnskap, så du er trygg uansett. Men DVDCrave skriver alltid 30 AUD utenpå pakka, så det er liten sjangs for at den blir stoppet hos tollen. Jeg har bestilt derfra mange ganger, også pakker som var langt over 200-grensa, og den eneste gangen jeg har fått en pakke stoppet, var da jeg bestilte en trådløs GameCube-kontroller, og den syns de nok så for stor ut til å koste 30 AUD. ;) Ellers har jeg altså ikke hatt noe problem. :thumbup:

Lenke til kommentar
Tollvesnet opererer med en kurs på AUD på 4,81, så da skal det bli 191,70 NOK i deres regnskap, så du er trygg uansett. Men DVDCrave skriver alltid 30 AUD utenpå pakka, så det er liten sjangs for at den blir stoppet hos tollen. Jeg har bestilt derfra mange ganger, også pakker som var langt over 200-grensa, og den eneste gangen jeg har fått en pakke stoppet, var da jeg bestilte en trådløs GameCube-kontroller, og den syns de nok så for stor ut til å koste 30 AUD. ;) Ellers har jeg altså ikke hatt noe problem. :thumbup:

 

 

Det var godt å høre! Hvor lang tid tok det før du fikk pakka di da?

 

elprice har spillet inne til 399 kr btw, + 29 kr i frakt. Dette er jo 200 kr dyrere, men hvis leveringa hos dvdcrave er ca 10 dager elns, kan det være verdt det ( siden jeg er skikkelig keep på lost odyssey :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...