Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

kjøpte nettopp bioshock hos mpx t 195,-... 238,- inkl frakt. nais prais;)

Syns dette var et mega tilbud, benyttet meg av dette selv. Bare at også Norske butikker får hevde seg litt her inne :)

Bare så synd at jeg får spillet så tett på GTAIV... Blir nok liggenes på hylla en stund, men for den prisen er det helt greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driver også og prøver å finne litt rimelig titler til xbox. Synes også at spillet ikke må være et 10/10 spill hvis det koster rundt et par hundringrer :)

 

I det siste har jeg kjøpt følgende:

 

Prey - £9.99 på play.com

 

Medal of Honor: Airborne - kr 199,- på Elkjøp

 

Perfect Dark Zero - kr 99,- Absoluttspill.no

 

Call of duty 2 (Classic) - kr 229,- Cdon.no

 

Dead Rising - £14.99 Play.com

 

Mye for pengene der føler jeg :)

Lenke til kommentar
Forza Motorsport 2 £11,99 hos Cd-wow.com

 

Borte vekk i dag :(

 

Noen andre som har god tilbud på forza motorsport 2?

amazon.co.uk marketplace selges det billig. Du får brukte fra £9.93 med beskrivelsen "Used-Like New", og helt nye fra £12.50. Det er ikke alle som leverer til norge, men er ganske sikker på at selgeren cddixie sender til norge. De selger for £14.95

 

Edit: Tok meg bryet med å sjekke hvem som leverer til norge:

gcxi - brukt - £11.99

gamingdaycouk - nytt - £13.99

cddixie - nytt - £14.95

Endret av ostebonden
Lenke til kommentar
Forza Motorsport 2 £11,99 hos Cd-wow.com

 

Borte vekk i dag :(

 

Noen andre som har god tilbud på forza motorsport 2?

amazon.co.uk marketplace selges det billig. Du får brukte fra £9.93 med beskrivelsen "Used-Like New", og helt nye fra £12.50. Det er ikke alle som leverer til norge, men er ganske sikker på at selgeren cddixie sender til norge. De selger for £14.95

 

Edit: Tok meg bryet med å sjekke hvem som leverer til norge:

gcxi - brukt - £11.99

gamingdaycouk - nytt - £13.99

cddixie - nytt - £14.95

 

si da at jeg bestiller fra "gcxi", vil det da komme toll på denne varen?

Lenke til kommentar

Var det kun et sånt timestilbud på plax/zailor? For nå koster begge spilla 399 hver (om jeg ikke husker helt feil).

 

Btw, noen som vet om det er engelsk tale/tekst på den norske versjonen av Viva Pinata? Ser at zailor selger forza 2/viva pinata i en sånn samlepakke til 249 kr, noe som må sies å være billig

Lenke til kommentar
Var det kun et sånt timestilbud på plax/zailor? For nå koster begge spilla 399 hver (om jeg ikke husker helt feil).

 

Btw, noen som vet om det er engelsk tale/tekst på den norske versjonen av Viva Pinata? Ser at zailor selger forza 2/viva pinata i en sånn samlepakke til 249 kr, noe som må sies å være billig

 

Ja, kan se slik ut. Æsj at jeg ikke bestilte ista da.. Tenkte at jeg skulle tenke på det en liten stund, mda sparte jeg i alle fall 200kr idag.. :p

Lenke til kommentar
Medal of Honor: Airborne - kr 199,- på Elkjøp

:)

 

I butikk eller på nettet?

 

Lurer på å kjøpe et WWII-spill til 200 kroner. Har foreløpig sett på, og lastet ned demoene, til MOH:Airborne og COD2. Finnes det andre gode alternativer til den prisen? SP er viktigst for min del.

Lenke til kommentar
Medal of Honor: Airborne - kr 199,- på Elkjøp

:)

 

I butikk eller på nettet?

 

Lurer på å kjøpe et WWII-spill til 200 kroner. Har foreløpig sett på, og lastet ned demoene, til MOH:Airborne og COD2. Finnes det andre gode alternativer til den prisen? SP er viktigst for min del.

 

Jeg kjøpte MOH:Airborne i Elkjøp butikken - i Sandefjord.

 

Jeg likte Airborne veldig godt, noe frustrerende til tider, men god stemning med lyder og fantastisk grafikk. Mitt første WWII spill så mine krav er kanskje ikke så høye? :)

 

Nå skal jeg igang med COD 2 :)

 

Det er SP som gjelder hos meg også.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte MOH:Airborne i Elkjøp butikken - i Sandefjord.

 

Jeg likte Airborne veldig godt, noe frustrerende til tider, men god stemning med lyder og fantastisk grafikk. Mitt første WWII spill så mine krav er kanskje ikke så høye? :)

 

Nå skal jeg igang med COD 2 :)

 

Det er SP som gjelder hos meg også.

Godt poeng du gjør her. Man er ikke nødt til å kjøpe de aller nyeste spillene om man skal ha seg et godt spill. Som regel får man mer for pengene om man kjøper et spill som har falt i pris fordi det er 1-2 år gammelt enn om man kjøper et rykende fersk spill til full pris.

 

Når det er sagt så selger Elkjøp GTA IV for 398 kr her i Bergen (reklame i BT)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...