robiwan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 kjøpte nettopp bioshock hos mpx t 195,-... 238,- inkl frakt. nais prais;) Syns dette var et mega tilbud, benyttet meg av dette selv. Bare at også Norske butikker får hevde seg litt her inne Bare så synd at jeg får spillet så tett på GTAIV... Blir nok liggenes på hylla en stund, men for den prisen er det helt greit. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg driver også og prøver å finne litt rimelig titler til xbox. Synes også at spillet ikke må være et 10/10 spill hvis det koster rundt et par hundringrer I det siste har jeg kjøpt følgende: Prey - £9.99 på play.com Medal of Honor: Airborne - kr 199,- på Elkjøp Perfect Dark Zero - kr 99,- Absoluttspill.no Call of duty 2 (Classic) - kr 229,- Cdon.no Dead Rising - £14.99 Play.com Mye for pengene der føler jeg Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Forza Motorsport 2 £11,99 hos Cd-wow.com Borte vekk i dag Noen andre som har god tilbud på forza motorsport 2? På amazon.co.uk marketplace selges det billig. Du får brukte fra £9.93 med beskrivelsen "Used-Like New", og helt nye fra £12.50. Det er ikke alle som leverer til norge, men er ganske sikker på at selgeren cddixie sender til norge. De selger for £14.95 Edit: Tok meg bryet med å sjekke hvem som leverer til norge: gcxi - brukt - £11.99 gamingdaycouk - nytt - £13.99 cddixie - nytt - £14.95 Endret 22. april 2008 av ostebonden Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette er ein tråd for Xbox-spel, eit innlegg om PSP-spel er fjerna. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 PGR4 kostet 199 kr hos Free Record Shop i Fredrikstad Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 http://www.zailor.no/index.php?SCREEN=pr&a...how&order=5 GoW 49,-!! burnoute paradise 199,-!! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 http://www.zailor.no/index.php?SCREEN=pr&a...how&order=5 GoW 49,-!! burnoute paradise 199,-!! Takker for tipset! (og Zailor takker for ordren :! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 oi, det var billigt. vurderer burnout til den prisen. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Takker for tipset ja Har ikkje burnout, og til den prisen var det lett. Sjølv i desse GTA4 tider. Lenke til kommentar
odri1 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Forza Motorsport 2 £11,99 hos Cd-wow.com Borte vekk i dag Noen andre som har god tilbud på forza motorsport 2? På amazon.co.uk marketplace selges det billig. Du får brukte fra £9.93 med beskrivelsen "Used-Like New", og helt nye fra £12.50. Det er ikke alle som leverer til norge, men er ganske sikker på at selgeren cddixie sender til norge. De selger for £14.95 Edit: Tok meg bryet med å sjekke hvem som leverer til norge: gcxi - brukt - £11.99 gamingdaycouk - nytt - £13.99 cddixie - nytt - £14.95 si da at jeg bestiller fra "gcxi", vil det da komme toll på denne varen? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kjøpte både Gears og Burnout, selvom jeg har Gears fra før av. Regner med at den kan være nyttig i diverse bytte tilbud... Lenke til kommentar
deusex Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Var det kun et sånt timestilbud på plax/zailor? For nå koster begge spilla 399 hver (om jeg ikke husker helt feil). Btw, noen som vet om det er engelsk tale/tekst på den norske versjonen av Viva Pinata? Ser at zailor selger forza 2/viva pinata i en sånn samlepakke til 249 kr, noe som må sies å være billig Lenke til kommentar
kokka Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det er engelsk tale og tekst på Viva Pinata ja. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 si da at jeg bestiller fra "gcxi", vil det da komme toll på denne varen? Nei, det vil ikke komme toll på denne varen. Men du må regne ca £4 i frakt. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Var det kun et sånt timestilbud på plax/zailor? For nå koster begge spilla 399 hver (om jeg ikke husker helt feil). Btw, noen som vet om det er engelsk tale/tekst på den norske versjonen av Viva Pinata? Ser at zailor selger forza 2/viva pinata i en sånn samlepakke til 249 kr, noe som må sies å være billig Ja, kan se slik ut. Æsj at jeg ikke bestilte ista da.. Tenkte at jeg skulle tenke på det en liten stund, mda sparte jeg i alle fall 200kr idag.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Medal of Honor: Airborne - kr 199,- på Elkjøp I butikk eller på nettet? Lurer på å kjøpe et WWII-spill til 200 kroner. Har foreløpig sett på, og lastet ned demoene, til MOH:Airborne og COD2. Finnes det andre gode alternativer til den prisen? SP er viktigst for min del. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Medal of Honor: Airborne - kr 199,- på Elkjøp I butikk eller på nettet? Lurer på å kjøpe et WWII-spill til 200 kroner. Har foreløpig sett på, og lastet ned demoene, til MOH:Airborne og COD2. Finnes det andre gode alternativer til den prisen? SP er viktigst for min del. Jeg kjøpte MOH:Airborne i Elkjøp butikken - i Sandefjord. Jeg likte Airborne veldig godt, noe frustrerende til tider, men god stemning med lyder og fantastisk grafikk. Mitt første WWII spill så mine krav er kanskje ikke så høye? Nå skal jeg igang med COD 2 Det er SP som gjelder hos meg også. Endret 26. april 2008 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg kjøpte MOH:Airborne i Elkjøp butikken - i Sandefjord. Jeg likte Airborne veldig godt, noe frustrerende til tider, men god stemning med lyder og fantastisk grafikk. Mitt første WWII spill så mine krav er kanskje ikke så høye? Nå skal jeg igang med COD 2 Det er SP som gjelder hos meg også. Godt poeng du gjør her. Man er ikke nødt til å kjøpe de aller nyeste spillene om man skal ha seg et godt spill. Som regel får man mer for pengene om man kjøper et spill som har falt i pris fordi det er 1-2 år gammelt enn om man kjøper et rykende fersk spill til full pris. Når det er sagt så selger Elkjøp GTA IV for 398 kr her i Bergen (reklame i BT) Lenke til kommentar
artaz Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Unskyld at jeg spør dumt, men en egen tråd for dette blir dumt også Er BioShock et FPS spill eller RPG? Føler at jeg får litt forskjellige intrykk. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Unskyld at jeg spør dumt, men en egen tråd for dette blir dumt også Er BioShock et FPS spill eller RPG? Føler at jeg får litt forskjellige intrykk. Et meget bra fps! Synes jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå