Ed Hunter Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 hørte fra en kollega at play.com ikke sender mer til norge. stemmer det? Mulig han har fått dette inntrykket ved å bestille varer satt med pund som pris. Man må alltid velge Euro for å få varer sendt til Norge. Det må man ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det var sånn ein liten periode, men no kan du bestille i pund og få det sendt til Norge. Lenke til kommentar
Hi5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Noen som vet hvor de selger skate billig? Thehut.com selger det til £17.93 Endret 4. april 2008 av Hi5 Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Gamezone selger Command & Conquer 3: Tiberium Wars til kr. 199,- Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det var snakk om CD-Wow for noen sider siden, og at de merket pakkene med riktig verdi. Hvis noen er interessert, kan jeg informere om at jeg fikk min pakke (til over 200,-) fra CD-Wow på fredag, uten merking av verdi på pakken, og ubesudlet av tollvesnet. Av en eller annen mystisk grunn, egentlig, for den kom tre uker forsinket. Trodde de satt og onanerte over merkingen der inne, men gudene vet hva som har hendt. Så da virker det trygt å bestille ting til over 200,- hos CD-Wow... Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vel, til informasjon så kan jeg fortelle at jeg kun har fått pakker med verdimerking de siste ukene derfra. Her skakker jeg også om flere sendeinger (6-7 stk), alle har vært merket med eksakt verdi, over denne "faste" sølvteipen som sensurerer hvilken gjenstand pakken inneholder. Men kanskje de har sluttet med det igjen, hva vet jeg. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Bare for å bekrefte play.com sender til Norge. og man kan bestille i pund£. Fikk en pakke i dag senest, og enda en er på vei. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Vel, til informasjon så kan jeg fortelle at jeg kun har fått pakker med verdimerking de siste ukene derfra. Her skakker jeg også om flere sendeinger (6-7 stk), alle har vært merket med eksakt verdi, over denne "faste" sølvteipen som sensurerer hvilken gjenstand pakken inneholder. Men kanskje de har sluttet med det igjen, hva vet jeg. Det var pussig. Var ingen merking av verdien på min pakke... Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 lego star wars 2 koster 29,- på expert sørlandsparken, det er mye spill for pengene Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bare for å bekrefte play.com sender til Norge. og man kan bestille i pund£. Fikk en pakke i dag senest, og enda en er på vei. Jeg fikk ikke muligheten i dag. kan du sjekke igjen så vi kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg bestillte senest fra Play.com i går. Var ingen problemer med å bestille i pund Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bare for å bekrefte play.com sender til Norge. og man kan bestille i pund£. Fikk en pakke i dag senest, og enda en er på vei. Jeg fikk ikke muligheten i dag. kan du sjekke igjen så vi kan bekrefte det? Kva var problemet? Skriv det opp så skal me prøve å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bare for å bekrefte play.com sender til Norge. og man kan bestille i pund£. Fikk en pakke i dag senest, og enda en er på vei. Jeg fikk ikke muligheten i dag. kan du sjekke igjen så vi kan bekrefte det? Kva var problemet? Skriv det opp så skal me prøve å hjelpe deg. " There is a problem with your chosen delivery address. Please review this page before continuing. Why do I need to review the delivery address? * Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses. * Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK. * Electronic or gadget items can only be delivered to UK addresses. * Electronic or gadget items valued at £50 or over must be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK. * Games items valued at £80 or over must be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK. * Mobile content can only be purchased if you have a UK credit/debit card billing address. Choose a different delivery address. " Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Kva er det du prøver å kjøpe? Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Kva er det du prøver å kjøpe? wwe smackdown vs raw 2008 xbox360 playtrade Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har prøvd litt forskjellig, og får ikkje lov å bestille noko som helst gjennom Playtrade, alt må visst sendes innanfor UK, det var merkeleg. Har fungert før. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg kjøpte 12 mnd Gold via Playtrade, og jeg måtte betale i euro. Alt annet mener jeg skal gå med pund. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Playtrade er jo noe annet enn butikken til play.com. Der er det jo andre brukere som selger varer til deg. Kanskje de har andre regler? Lenke til kommentar
HBK Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Playtrade fungerer fint, men er ikke alle selgere som sender utenom UK. Lenke til kommentar
AndArne Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Play.com selger nå Gears of war til 17.99£. Bestilte på igår, fikk nettopp beskjed om at den var postlagt....ops dette var det visst varslet om allerede.... Endret 12. april 2008 av AndArne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå