Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk mass effect og bioshock fra play asia idag... jeg har sagt ifra til play-asia at jeg vil at det skal sendes som gift og maks 35dollar på pakka, men det hadde de ikke gjort fordi om jeg prøvde å sikre meg ved å si ifra 3 ganger, så jeg fikk toll på ekstra 161kr.

 

gidder ikke handle der mer, hvis de holder på sånn.

 

 

men hvis man holder seg under 200 kronersgrensen, så er vel play-asia safe?

 

Hvis man handler under 200kr uansett hvor, så er man safe...

 

Play-asia skulle være safe over 200kr også, men min ordre er et bevis på at de ikke klarte å gjøre det sånn som de sa de skulle gjøre. Har som sagt da fått bekreftelse og alt, men fortsatt så har de ikke gjort det. Talentløst..

Lenke til kommentar

Så... dere skal altså belaste butikken for noe de ikke gjør, som (dersom de hadde gjort det) er på kanten av det lovlige? Og straffe dem for det, ved å ikke handle der?

 

Alle vet at å skrive en feil verdi på pakka ikke er lov. En slik ordning med 'maksimalt beløp' på pakka kan ikke vare evig.

Lenke til kommentar

Er jo klar over det = ) klandrer de ikke på den måten. Hadde pakka blitt avslørt når den gikk igjennom toll, så er det ok..

Men play-asia hadde ikke engang satt meg opp sammen med "dere andre" under de som skal ha pakkene sendt som gifts og mindre verdi på pakka. Det jeg reagerer på.

Play-asia opererer jo med at de kan gjøre slikt osv, men når de da ikke gjør det, så er de jo dyrere enn andre igjen.

Da kunne de heller sagt "nei", så enkelt er det. Når de sier ja til slikt, kan man klandre de for noe slikt når de da ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Det er ikke så mange av oss som har bedt om at de skal merke pakka med $35 og som gift. Det "alle andre" har gjort er bare å be dem om å sette halv pris utapå pakka i forhold til hva som er inni. Vet ikke om det du ba om ble for komplisert eller for spesielt i forhold til de systemene de har. Men jeg er selvfølgelig helt enig i at det er dårlig av dem å si at de skal gjøre det og så la vær. Og det gjør jo ikke at du kommer til å stole på dem hvis de sier at de skal sette halv pris på pakka heller, for du vet jo ikke om de følger det opp. Men jeg kan si ifra når Assassin's Creed'en min kommer, om den gikk under radar'n eller ikke. Så kan vi se om det bare er en praksis de har sluttet med.

 

Leste forresten litt mer om frakta på Amazon.com, den som var så skyhøy. Det kan virke som om de tar høyde for moms og gebyr hos tollvesnet, og skal visstnok ta seg av hele den biten. Da er det jo isåfall ganske greit, for gode tilbud er gode tilbud uansett. Og hvis utgiftene til tollvesnet blir mindre enn du har betalt til Amazon, får man det refundert. Høres jo ryddig ut, forsåvidt. Bare håper jeg ikke har misforstått... ;)

Lenke til kommentar
Sorry skrev feil.. har ikke spurt om at de skal sende som gift osv.. sagt at de skal putte halvpris osv sånn som alle andre og fikk da bekreftelse på at jeg da hadde blitt satt som "en av de" som skal ha det slik. Og sjekka med de 2 ganger etter bekreftelsen at det var i orden før jeg la inn ordren.

 

Men så er det da ikke det.

 

 

Du får to mail av dem. Den første du får er en slags bekrfetelse, men du må bekrefte den mailen ved å godta risken ved det hele.

Lenke til kommentar

Hmmm... bestilte "Gears of War, no region protection" fra play-asia i forrige uke. I dag kom pakken, men på coveret står det NTSC-J. Har de rett og slett sendt meg feil produkt, eller tester de spillene på alle systemer og vet at det fungerer til tross for merkingen? Andre som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Hmmm... bestilte "Gears of War, no region protection" fra play-asia i forrige uke. I dag kom pakken, men på coveret står det NTSC-J. Har de rett og slett sendt meg feil produkt, eller tester de spillene på alle systemer og vet at det fungerer til tross for merkingen? Andre som har erfaring med dette?

 

Virka det ikke på 360'n din heller?

Lenke til kommentar
Hmmm... bestilte "Gears of War, no region protection" fra play-asia i forrige uke. I dag kom pakken, men på coveret står det NTSC-J. Har de rett og slett sendt meg feil produkt, eller tester de spillene på alle systemer og vet at det fungerer til tross for merkingen? Andre som har erfaring med dette?

 

Spillet skal være sonefritt så du har lite å frykte.

 

 

EDIT: CDON selger for øvrig Assasins Creed til 369,- nå.

Finner tilbudet HER.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Jøss, 3 svar allerede - Imponerende :)

Jeg har ikke testet det på min 360 ennå. Tenkte det ikke var vits å åpne det dersom det var garantert å ikke fungere, men det virker jo som om dere er ganske optimistiske.

 

Edit:Sjekket nå og det fungerer fint :)

Endret av ostebonden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...