vidor Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 (endret) Prisene virker integrert mot prisaggregeringstjenester som prisjakt, så en må gå via dem for å prisene på websiden. Merket det på forrige runde med Metro Exodus. https://www.prisjakt.no/tema/dagens-tilbud?category=626&max_stores=100&stores=9782 Endret 5. februar 2020 av vidor Lenke til kommentar
cocos Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Ubisoft med salg for tiden over hele markedet. Masse gode tilbud på Xbox, der Far Cry, Assassins Creed og diverse andre spill er solide tilbud på. Vet ikke hvor lenge det varer, men jeg skal skaffe meg Far Cry 5 til overkant av 100-lappen, og der er det iallefall 8 dager igjen av salget. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) Takker for tips! Gled deg til farcry 5. Fantastisk spill. Om New Dawn er på tilbud også burde du ta det i samme slengen. Fortsettelse på 5ern. Endret 16. februar 2020 av Complexity Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) CDkeys har New Dawn billigst https://www.cdkeys.com/pc/games/far-cry-new-dawn-pc-uplay-cd-key Rimeligste du får det til ellers er via Far Cry 5 + New Dawn Deluxe bundle til ca 290 kr hos UBI https://store.ubi.com/ie/search?q=new dawn&prefn1=productTypeRefinementString&prefv1=games Endret 20. februar 2020 av vidor Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Til pc det der da vel å merke. Men full støtte for xbox stikke så i praksis ikke noe forskjell. Farcry 5 har vel en nasty bug som gir stuttering på noen Ryzen prosessorer om jeg ikke husker feil? Burde sjekke opp før man kjøper til pc iallefall. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Hørte rykter om dårlig koordinering av flere kjerner/tråder på Ryzen for lenge siden, så det er kanskje det som viser seg ? Så lenge man har fordelen med mus på PC er vel det å foretrekke, selv om man venner seg til stikke etterhvert også. Er jo en del konsollspill som støtter mus også, men man er ikke så veldig bortskjemt der. Virket mest som et krampetrekk på PS4 som Microsoft svarte tilsvarende på. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Fint tilbud på storen på Xbox, Far cry 5 gold edition og New Dawn deluxe edition for 329kr. Da får man også Far cry 3 også. Ikke spilt noen av dem så gleder meg til å prøve. Deilig at Far cry 5 og New Dawn er Enhanced på Xen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 40 minutes ago, Raul07 said: Fint tilbud på storen på Xbox, Far cry 5 gold edition og New Dawn deluxe edition for 329kr. Da får man også Far cry 3 også. Ikke spilt noen av dem så gleder meg til å prøve. Deilig at Far cry 5 og New Dawn er Enhanced på Xen. Begynn med Farcry 5, deretter New Dawn (fortsettelse på historien) Også kan du kose deg med å klatre i tårn på gode gamle Facry 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå